یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

از سوی نشر افراز/

«دوزخ» با الهام از کمدی الهی دانته منتشر شد

دوزخ

سینما پرس – گروه هفت هنر/ کتاب «دوزخ» جدیدترین رمان دَن براون با ترجمه مهرداد وثوقی از سوی نشر افراز منتشر شد، این کتاب با الهام از کمدی الهی دانته به نگارش در آمده است.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، «دوزخ» عنوان کتابی از دن براون نویسنده کتاب هایی چون «کد داوینچی» و «نماد گمشده» است که به تازگی از سوی انتشارات افراز و با ترجمه مهرداد وثوقی منتشر شده است.

 

این کتاب که پیش از انتشار به یکی از پرفروش ترین کتاب ها تبدیل شده بود چهارمین کتاب از ماجرا جویی های پروفسور رابرت لانگدان است که وقایع آن در فلورانس ایتالیا اتفق می افتد، نویسنده این کتاب را با الهام از کمدی الهی دانته به نگارش در آورده است.

 

در خلاصه داستان این کتاب آمده است:

 

رابرت لنگدان وقتی به هوش می آید خود را مجروح و بر روی تختی در بیمارستانی نا آشنا می بیند، پس از آنکه پزشکان وضعیتش ا برایش شرح می دهند متوجه می شود با خانه و شهر خود کیلومترها فاصله دارد و حافظه چند روز گذشته اش را نیز از دست داده است. فردی که ظاهرا مجروحش کرده، دوباره به سراغش می آید و پس از کشمکشی خونین لنگدان به همراه یکی از پزشکان از بیمارستان فرار کرده و پای در ماموریتی می گذارد که تنها راهنمایش در آن شیئی عجیب است که از همراه داشتن ان نیز مطلع نیست...

 

 «دن براون» نویسنده موفق و نامدار آمریکایی خالق کتاب های پرفروش و موفقی است که کتاب های او پیش از رمان دوزخ بیش از 200 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است.

 

شایان ذکر است کتاب «دوزخ» اثری از دن براون، با ترجمه مهرداد وثوقی با شمارگان 1100 نسخه و در 624 صفحه از سوی نشر افراز در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

نظرات

  • نظیف الله میرزاخیل ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۸
    0 0
    با سلام در بعضی موارد گفته میشود که دانلود کتاب کاملا رایگان میباشد و بعدا میبینی که یا رمز میخواهد ویا هم نمبر حساب و یا هم اگر بشکل صوتی است در فارمت های خاص است که تبدیل آن به فارمت قابل استفاده به آسانی صورت نمیگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.