یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴

تهیه کننده سریال جدید سروش صحت:

سریال «پژمان» بخش تلخ زندگی فوتبالیست ها را روایت می کند

سریال پژمان

سینما پرس-گروه تلویزیون/سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی قرار است اوایل مهرماه از شبکه سه پخش شود. این سریال زندگی یک فوتبالیست معروف با بازی پژمان جمشیدی را به تصویر می کشد که دوره بازی اش به اتمام رسیده و به دنبال راهی است که بتواند دوباره به زمین بازی برگردد.

چگینی درباره قصه کلی سریال به خبرنگار تلویزیون سینما پرس گفت: ما در این سریال به حاشیه هایی که زندگی شخصی یک فوتبالیست را تحت الشعاع قرار می دهد نپرداختیم بلکه بیشتر قصه بازیکن هایی را مطرح کردیم که دوره فوتبال آنها به اتمام رسیده و در اصل بخش تلخ زندگی شان را نشان دادیم. جمله ای هست که می گوید فوتبالیست ها دوبار می میرند: یکبار زمانی که دوره بازی کردن شان تمام می شود و یک بار هم زمانی که مرگ حقیقی شان فرا می رسد.

 

او با اشاره به ساخت این سریال برای شبکه سه که شبکه ورزش نیز هست گفت: «پژمان» تولید فیلم و سریال این شبکه هست و با توجه به اینکه می دانیم شبکه سه شبکه ورزش است و بسیاری این شبکه را به این نام می شناسند به طور قطع مخاطبان این سریال بیشتر خواهند شد.

 

تهیه کننده سریال ساختمان پزشکان درباره انتخاب پژمان جمشیدی به عنوان کاراکتر اصلی سریال اخیرش اینگونه گفت: از همان ابتدا دنبال فوتبالیستی بودیم که به بازیگری تسلط داشته باشد و در حقیقت نقش خودش را بازی کند ضمن اینکه این فوتبالیست در سریال «ساختمان پزشکان» هم در چند سکانس بازی کرده بود و ما از استعدادش در زمینه بازیگری مطلع بودیم.

 

او درمورد علت استفاده نکردن از یک بازیگر به جای پژمان جمشیدی گفت: از اینکه یک بازیگر چنین نقشی را بازی کند پرهیز داشتیم و دوست داشتیم که خود فوتبالیست باشد تا برای مخاطبان هم قصه قابل لمس باشد.

 

چگینی ضمن اشاره به حضور چند فوتبالیست دیگر در این سریال گفت: چند بازیکن دیگر هم در این سریال حضور دارند از جمله حمید درخشان،بهروز رهبری فر،محمد محمدی،علی موسوی،آرش برهانی،حسین ماهینی و خسرو حیدری.

 

تهیه کننده سریال «پژمان» از علاقه جمشیدی به بازیگری خبر داد و گفت: جمشیدی بازیگری را دوست دارد و برای این کار هم ما چندین بار از او تست گرفتیم. برای پیمان قاسمخانی هم این سوژه که پژمان در دوره اتمام بازی اش قرار دارد و دوست دارد که باز هم در  این عرصه حضور داشته باشد جذابیت داشت.در اصل طراح کلی قصه پیمان قاسم خانی بود.

 

وی درباره اینکه چرا فوتبالیست دیگری را به جای پژمان جمشیدی انتخاب نکردید گفت: بیشتر به خاطر مستعد بودنش در بازیگری از وی استفاده کردیم.

تهیه کننده سریال دزد و پلیس با بیان اینکه سریال پژمان طیف مخاطب وسیعی را می تواند پای تلویزیون بنشاند گفت: این مجموعه تلویزیونی برای کسانی که به فوتبال و اصولا ورزش هم علاقه مند نیستند هم می تواند جذاب باشد چرا که زندگی خصوصی یک بازیکن بیشتر مورد نظرمان بوده است و فقط به طور صرف به فوتبال و شغل فوتبالیست نگاه نکرده ایم. در این سریال سوژه جذاب و جدیدی داریم که در بستر خانواده یک فوتبالیست اتفاق می افتد و  به همین دلیلمخاطبان با کار جدیدی رو به رو خواهند بود.

 

او در پایان درباره استفاده از بازیگران مشابه در دو سریال ساختمان پزشکان و پژمان گفت: ما همیشه دوست داریم از بازیگران جدید استفاده کنیم و نمی خواهیم خود را به تکرار بیندازیم.

 

گفتنی است در این سریال بازیگرانی چون: شقایق دهقان،بهاره رهنما،بیژن بنفشه خواه،سام درخشانی،هوشنگ حریر چیان و ... به ایفای نقش می پردازند.

 

انتهای پیام/م/ب/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.