شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵

کارگاه کارگردانی و بازیگری خلاق با حضور «علیرضا کوشک جلالی» برگزار می شود

علیرضا کوشک جلالی

سینما پرس -گروه هفت هنر/ ‌کارگاه آموزش کارگردانی و بازیگری خلاق در قالب برنامه های جنبی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) با حضور علیرضا کوشک جلالی برگزار می شود.

به گزارش سینما پرس به نقل  از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)،  ارگاه آموزش کارگردانی و بازیگری خلاق در قالب برنامه های جنبی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) با حضور علیرضا کوشک جلالی برگزار می شود.

 

این کارگاه آموزشی  با هدف ارتقاء سطح کیفی آثار مختلف هنرهای نمایشی، به ویژه در دو رشته کارگردانی و بازیگری و تقویت جنبه های آموزشی جشنواره چهاردهم، با حضور علیرضا کوشک جلالی، مدرس، نمایشنامه نویس و کارگردان مقیم آلمان و عضو اتحادیه کارگردانان آلمان، 3 و 4 مهرماه در مجموعه تئاترشهر برگزار خواهد شد.


مرحله پایانی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت  ( انقلاب و دفاع مقدس) 1 تا 6 مهرماه در بخش های صحنه ای، مهمان، نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی در تهران و از سوی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت، با مشارکت و همکاری مرکز هنرهای نمایشی و دبیری حسین مسافر آستانه در تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.