دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸

بهاره افشاری و حضورش در نقش های عجیب و غریب

بهاره افشاری بازیگر در نشست خبری فیلم پایان نامه

سینما پرس – گروه سینما/ بازیگر سینما از حضور متفاوت خود در دو فیلم «اسب ها همچنان می تازند» و «تتل و راز صندقچه» در نقش هایی عجیب و غریب سخن گفت.

بهاره افشاری بازیگری است که با سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی به عنوان چهره ای جوان و با استعداد به مخاطبان شناسانده شد، و پس از آن در فیلم ها و سریال هایی چون تسویه حساب، کلبه، زندگی شیرین، فاصله ها و... به نقش آفرینی پرداخت.وی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در رابطه با فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «اسب ها همچنان می تازند» به کارگردانی حسن نجفی هستم.

 

وی ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم تا هفته آینده به پایان می رسد، من در «اسب ها همچنان می تازند» با بازیگرانی چون سعید راد و پوریا پور سرخ همبازی شده ام.

 

فیلم سینمایی «اسب ها همچنان می تازند» از داستانی اجتماعی برخوردار است و به گفته حسن نجفی وسترنی شهری است، بهاره افشاری در رابطه با نقش خود در این فیلم عنوان کرد: در حال حاضر نمی توانم در مورد مضمون و نقشی که در این فیلم دارم توضیحی بدهم اما باید بگویم که نقش من در «اسب ها همچنان می تازند» نقشی متفاوت از آنچه که تا به حال بازی کرده ام است.

 

این بازیگر همچنین از آماده اکران بودن فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» گفت و در این رابطه اظهار داشت: «تتل و راز صندقچه» یک کار انیمیشن رئال برای کودکان است و قرار است که این فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نمایش در بیاید.

 

افشاری تصریح کرد: این فیلم که به کارگردانی وحید گلستان تولید شده است اشاره ای به یک افسانه دارد، حضور در این کار برایم بسیار متفاوت و دلنشین بود و من با ایفای نقشی عجیب و غریب در این فیلم تجربه ای جدید را کسب کردم.

 

بازیگر سریال «روزگار غریب» ادامه داد: نیمی از فیلم «تتل و راز صندوقچه» به صورت رئال و نیم دیگر آن نیز انیمیشن است، باید بگویم که من علاقه دارم که کارهای خاص در ژانرهای مختلف را تجربه کنم که خوشبختانه این فیلم یکی از آن تجربه های خاص و متفاوت بود.

 

شایان ذکر است فیلم «تتل و راز صندقچه» به کارگردانی وحید گلستان و تهیه کنندگی سعید هاشمی تولید شده است علیرضا خمسه، حدیث فولادوند، مهران احمدی، حسن معجونی، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی و... دیگر بازیگرانی  هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف
 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.