جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

فرزانه کابلی «تانگوی تخم مرغ داغ» را اجرا می‌کند

فرزانه کابلی

سینما پرس – گروه هفت هنر/ هادی مرزبان در مورد بازیگران «تانگوی تخم مرغ داغ» گفت: تا کنون تنها حضور فرزانه کابلی قطعی شده است و به زودی باقی بازیگران را نیز انتخاب خواهم کرد اما قطعا بازیگران نمایش از چهره ها ی سرشناس خواهند بود.

هادی مرزبان در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه پس از خواندن چند نمایشنامه بالاخره متنی از مرحوم اکبر رادی با نام «تانگوی تخم مرغ داغ» را برای اجرا در نظر گرفته است، عنوان کرد: این نمایش با حضور ۱۰ بازیگر به روی صحنه می رود که تا کنون تنها حضور فرزانه کابلی قطعی شده است و به زودی باقی بازیگران را نیز انتخاب خواهم کرد اما قطعا بازیگران نمایش از چهره ها ی سرشناس خواهند بود.

 

وی ادامه داد: در صورت توافق با مرکز هنرهای نمایشی و قطعی شدن اجرای نمایش تمرینات نمایش را آغاز می کنم، این نمایش قرار است که در یکی از سالن های تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود.

 

مرزبان در رابطه با داستان نمایش تصریح کرد: «تانگوی تخم مرغ داغ» همچون دیگر آثار اکبر رادی بازگو کننده مسائل اجتماعی است و در حقیقت زنده یاد رادی در این نمایش خانواده را بهانه ای برای بازگو کردن مسائل و مشکلات اجتماعی قرار داده است، در مورد شیوه اجرایی نمایش نیز باید بگویم که رئالیستی که در کارهای رادی وجود دارد را من همیشه در کارهایم لحاظ می کنم اما خوب با توجه به شرایط روز و موقعیت های مختلف نمایش و سالنی که در اختیارمان می گذارند به هر حال گریزهایی در جهت جذابیت متن زده می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: «تانگوی تخم مرغ داغ» تنها متنی از اکبر رادی است که تا کنون اجرا نکرده ام البته دو سال پیش تصمیم داشتم که آن را اجرا کنم اما به دلیل ممیزی هایی که روی آن صورت گرفت از به صحنه بردن آن خود داری کردم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.