چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

نخستین رئیس سازمان سینمایی از همکاران خود تقدیر کرد

گفتگوی اختصاصی با جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی کشور

سینما پرس – گروه سینما/ جواد شمقدری، طی یک پیام از همکاران خود در سازمان سینمایی تقدیر کرده و در بخشی از این پیام بیان کرده است: سكوت و آرامش و بي ادعائي شما در همه اين جنجال ها وفضاسازي هاي غير منطقي ، در نگاه هر ناظر منصف و حكيمي ،يك ديوان سخن و پيام است.

به گزارش سینماپرس، دقيقاً 47 ماه است كه افتخار همكاري و برخورداري از لطف و محبت تك تك شما را دارم. اگر چه مي دانم همه آنچه بايد در حق شما انجام مي دادم نتوانستم. اما خوب مي دانم شما بيش از ديگران مي دانيد ما با يكديگر در چه شرايطي كار كرديم و با چه مشكلات و محدوديت ها و نامهرباني ها كنار آمديم.

 

عجيب است در هياهوي همه مسائل سينما كمتر كسي به نقش شما مي پردازد ،شما همكاراني كه در همه فراز و نشيب ها از حمايت ها و مسئوليت هاي خود دريغ نمي كنيد. همه بدنبال اخذ مجوز و راه افتادن كارهايشان هستند كه حق طبيعي آنان است اما كمتر كسي توجه مي كند اگر در همه چهار سال گذشته حجم فعاليت ها و جلسات و صدور مجوزها و فعاليت هاي اداري و اجرائي حداقل دو برابر شده اما پاداش و حقوق ،تشكر از شما به دو برابر افزايش نيافته است.

 

اين سالها راهروهاي سازمان سينمايي از آرامش خاص و متيني برخوردار بود و اين مديران وجدان كاري و مسئوليت پذيري تك تك شما همكاران سينمائي ام بود.سكوت و آرامش و بي ادعائي شما در همه اين جنجال ها وفضاسازي هاي غير منطقي ، در نگاه هر ناظر منصف و حكيمي ،يك ديوان سخن و پيام است.

 

همكاران ،متخصصان خوبي و بي ادعايي كه در مجموعه فيلمخانه ملي ايران مشغول به كار هستيد كارمندان و كارشناساني كه در حوزه صدور مجوزها و مديريت و حمايت از شوراها و جلسات در بخش پروانه ساخت،پروانه نمايش،صدور مجوز فعاليت براي مؤسسات مختلف اعم از توليد و پخش و آموزشگاهها و جشنواره ها تا همكاران سخت كوش دبيرخانه و امور رفاهي وخدماتي و تأسيساتي و روابط عمومي و حوزه رياست و بين الملل و امور اداري و پشتيباني و همه بخش هاي ديگر،مطمئن باشيد هر تلاش و سخت كوشي و دغدغه كاري شما اگر از چشم و قضاوت هر كسي و هر سيستم ارزيابي خارج بماند اما از چشم ناظر و خالق همه عالم به دور نخواهد ماند.

 

تلاش مديران و مسئولان هر بخش نيز در اين ساماندهي امور نقش بي بديلي بود كه با احساسات و اظهار قلبي مي توان نسبت به ارزش آن ابراز نظر كرد.

 

اميدوارم خداوند به همه شما ،خانواده هاي محترمتان سلامت و سعادت حقيقي را مقدر فرمايد از اينكه مرا ياري كرديد تشكر مي كنم.

 

بدرود.

جواد شمقدري

5/6/92

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.