سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

پرنسس دایانا پاییز به سینما می‌رود

نائومی واتس

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان استودیو «انترتینمنت وان» اعلام کردند که فیلم زندگینامه پرنسس دایانا در تاریخ یکم نوابر (۱۰ آبان) پاییز سال جاری روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «انترتینمنت وان» روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که فیلم زندگینامه پرنسس دایانا با عنوان «دایانا» (Diana) از تاریخ یکم نوامبر (۱۰ آبان) پاییز سال جاری ابتدا به صورت محدود و پس از چند هفته به صورت گسترده روی پرده سینماها می‌رود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، نائومی واتس در این فیلم سینمایی در نقش پرنسس دایانا بازی کرده است و «دایانا» دو سال آخر عمر پرنسس دایانا (۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷) پیش از تصادفش در تونل جاده «پونت دو لالما» پاریس و رابطه او با دکتر هاسنات خان؛ جراح قلب پاکستانی (ناوین اندروز) را به تصویر می‌کشد.

 

اولیویر هیرشبیگل کارگردان «دایانا» است و استفان جفریز نیز براساس کتابی به نام «دایانا؛ آخرین عشق او» (Diana: Her Last Love) نوشته کیت اسنل، فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است.

 

رابرت برن‌اشتاین و داگلاس رائی نیز از طریق استودیو فیلمسازی «اکوز فیلمز» تهیه‌کنندگان «دایانا» هستند.

 

پرنسس دایانا همسر اول شاهزاده چارلز بود که در سن سی و شش سالگی در یک حادثه رانندگی در پاریس درگذشت. ورود به خانواده سلطنتی بریتانیای کبیر، زیبایی، مُدگرایی و کمک های انسان دوستانه، دایانا را به یکی از سرشناس‌ترین و محبوب ترین زنان جهان تبدیل کرد. مرگ دایانا یکی از خبرسازترین وقایع سال بود و تا مدتها فشار افکار عمومی  روی خانواده سلطنتی پادشاهی متحده بویژه ملکه الیزابت و پرنس چارلز سایه افکنده بود.

 

انتهای پیام/ ع م

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.