دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰

جواد شمقدری در مورد احساس خود در ترک سازمان سینمایی/

برای من فرقی نمی کند، فقط اتاق و میز کارم تغییر می‌کند/به ایوبی تبریک می‌گویم

گفتگوی اختصاصی با جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی کشور

سینما پرس- گروه سینما/ رئیس سابق سازمان سینمایی ضمن تبریک به حجت الله ایوبی در مورد احساس خود برای ترک سازمان سینمایی که خود موسس آن بود گفت: برای من فرقی نمی کند و فقط اتاق و میز کارم دارد تغییر می کند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، امروز آخرین روزی بود که جواد شمقدری به عنوان موسس سازمان سینمایی، ریاست این مجموعه را عهده دار بود و پس از حکمی که علی جنتی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حجت الله ایوبی در رسانه ها منتشر شد وی با دغدغه های این سازمان خداحافظی می کند. آخرین گفت و گوهای رسانه ها در روزهای گذشته در مورد دیدگاه های وی منتشر شد. وی در مورد خانه سینما بازهم در مورد قانونمداری صحبت کرد و دلیل خود را برای بستن و منحل کردن این نهاد خصوصی غیر قانونی بودن آن خواند، از آن سو شمقدری در مصاحبه های مختلف دلگیری خود را از نقدهایی که منصفانه نبود بیان کرد. وی حتی در مورد آخرین انتقادها به ترک جلسه معارفه وزیر نیز پاسخ گفت. در کنار تمام این موضوعات وی آخرین شایعات را برای اینکه گزینه ای برای ریاست سازمان سینمایی در دولت یازدهم باشد را نیز رد کرد. هرچند در آخرین روزهای حضور جواد شمقدری خبری برای حضور پسرش و قرار داد وی با مرکز گسترش منتشر شد که وی گفت خبر درستی نیست، بسیاری به دنبال این هستند که تنها خبری در رسانه ها منتشر کنند.

 

جواد شمقدری؛ رئیس سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس ضمن تبریک به حجت الله ایوبی به جهت انتخابش به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی عنوان کرد: قطعا با ورود جناب ایوبی به سازمان سینمایی دوره جدیدی برای فعالیت های این سازمان به وجود خواهد آمد که باید منتظر باشیم و ببینیم که سیاست ها و برنامه های ایشان برای آینده چه خواهد بود.

 

وی در رابطه با سیاست های ایوبی در رابطه با خانه سینما عنوان کرد: اگر سیاست ها و برنامه های ایشان در چهارچوب قانون انجام شود، به نظر می آید در حوزه های مختلف از جمله خانه سینما اتفاق جدیدی به وجود نخواهد آمد.

 

شمقدری در خصوص برنامه های کاری خود برای آینده تصریح کرد: برای من فرقی نمی کند و فقط اتاق و میز کارم دارد تغییر می کند، البته بعید می دانم که پستی مدیریتی را قبول کنم و تصمیم دارم که به کار اصلی خود یعنی فیلمسازی بپردازم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.