شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

نخستین عکس «تغییرشکل‌ دهندگان ۴» منتشر شد

تغییرشکل‌ دهندگان ۴

سینما پرس- گروه سینما/ مایکل بی؛ کارگردان قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های اکشن تخیلی «تغییرشکل دهندگان» نخستین عکس پشت صحنه این فیلم سینمایی را منتشر کرد.

به گزارش سینما پرس، مایکل بی؛ کارگردان چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن تخیلی «تغییرشکل دهندگان» (Transformers 4) به تازگی تصویری از پشت صحنه این فیلم سینمایی را منتشر کرده است که در آن وی و مارک ولبرگ؛ بازیگر این پروژه به چشم می‌خورند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، ارن کروگر فیلمنامه قسمت چهارم «تغییرشکل دهندگان» را نوشته است و علاوه بر مارک والبرگ، بازیگران دیگری مانند نیکولا پلتز و جک رینور از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم اکشن تخیلی ایفای نقش می‌کنند.

 

چهارمین قسمت «تغییرشکل دهندگان» داستان پدری مکانیک و دخترش را به تصویر می‌کشد که طی یک عملیات اکتشافی با ربات‌هایی که به خودرو تبدیل می‌شوند آشنا می‌شوند.

 

تغییرشکل‌ دهندگان ۴

همچنین قسمت چهارم «تغییرشکل دهندگان» در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۱۴ (تیر ماه سال آینده) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

قسمت‌های پیشن «تغییرشکل دهندگان» به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ میلادی اکران شده‌اند. قسمت نخست این آثار فروشی برابر با ۷۰۹ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم زده است و قسمت دوم این مجموعه فیلم‌های سینمایی نیز به فروشی برابر با ۸۳۶ میلیون دلار در سطح جهانی دست یافت.

 

سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های «تغییرشکل دهندگان» که عنوان پرفروش‌ترین فیلم این آثار را به خود اختصاص داده است نیز فروشی برابر با یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون دلار را در سراسر جهان کسب کرده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.