جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

جدیدترین اثر خالق «آملی» جشنواره سن سباستین را به پایان می‌رساند

ژان-پی‌یر ژومه

سینما پرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «جوان و شگرف» به کارگردانی ژان-پی‌یر ژونه در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره فیلم سن سباستین نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم سن سباستین روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که فیلم سینمایی «جوان و شگرف» (The Young and Prodigious T.S. Spivet) در مراسم اختتامیه این جشنواره اسپانیایی به نمایش در می‌آید.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «جوان و شگرف» که در بخش خارج مسابقه جشنواره فیلم سن سباستین حضور دارد برای نخستین بار در جهان است که در این جشنواره اسپانیایی به نمایش در می‌آید.

 

ژان-پی‌یر ژونه علاوه بر کارگردانی، براساس رمانی از ریف لارسن فیلمنامه «جوان و شگرف» را نوشته است و هلنا بونهام کارتر، جودی دیویس و رابرت مایله نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته این فیلم درام خانوادگی هستند.

 

 فیلم سینمایی «جوان و شگرف» داستان نوجوان ۱۲ ساله نقشه‌کشی را به تصویر می‌کشد که برای دریافت جایزه از یک موسسه تحقیقاتی در واشنگتون پدر مزرعه دار و مادر دانشمندش در مونتانا را ترک می‌کند و با یک قطار حمل و نقل راهی سفر می‌شود.

 

فیلم‌های سینمایی «آملی» (Amelie)، «شهر فرزندان گمشده» (The City of Lost Children) و «یک نامزدی طولانی» (A Very Long Engagement) از جمله آثار مطرح ژان-پی‌یر ژونه هستند.

 

مسئولان برگزارکننده شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم سن سباستین چندی پیش به صورت رسمی اعلام کردند که انیمیشن سه بعدی «فوتبال دستی» (Foosball) در مراسم افتتاحیه این جشنواره اسپانیایی به نمایش در می‌آید.

 

خوان خوزه کامپانلا؛ کارگردانی برجسته آرژانتینیِ فیلم سینمایی «راز درون چشم‌هایشان» (The Secret in Their Eyes) نویسنده فیلمنامه و کارگردان «فوتبال دستی» است و این انیمیشن داستان پسری به نام «آمادئو» را به تصویر می‌کشد که به همراه بازیکنان فوتبال دستی مورد علاقه‌اش وارد یک ماجرای غیر منتظره می‌شوند.

 

شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم سن سباستین بین روزهای ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر (۲۹ شهریور تا ۶ مهر) سال جاری در ایالت باسک کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ ع م - ب. ب 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.