جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

جشنواره زوریخ با نمایش جدیدترین اثر رون هاوارد افتتاح می‌شود

هجوم

سینما پرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی رون هاوارد در مراسم افتتاحیه نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده نهمین دوره جشنواره فیلم زوریخ روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که فیلم سینمایی «هجوم» (Rush) به کارگردانی رون هاوارد در مراسم افتتاحیه این دوره از این جشنواره بین‌المللی به نمایش در می‌آید.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، پیتر مورگان فیلمنامه «هجوم» را نوشته است و دنیل برول، کریس همسورث و اولیویا وایلد نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته این فیلم اکشن هستند.

 

فیلم سینمایی «هجوم» داستان قهرمان اتریشی مسابقات فورمول یک به نام «نیکی لادا» (برول) و تصادف مهلک او در سال ۱۹۷۶ میلادی را به تصویر می‌کشد. لادا تنها چند هفته پس از تصادف مهیبی که داشت پشت فرمان اتومبیل نشست تا رقیب بریتانیایی خود به نام «جیمز هانت» (همسورث) را شکست دهد.

 

فیلم سینمایی «راش» که در جشنواره فیلم تورنتو نیز حضور دارد از تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) پاییز سال جاری روی پرده سینماها می‌رود.

 

نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ بین روزهای ۲۶ سپتامبر تا ۶ اکتبر (چهارم تا ۱۴ مهر) پاییز سال جاری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ ع م

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.