جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

نمایش موزیکال «آملی» در برادوی اجرا می‌شود

آملی

سینما پرس- گروه سینما/ یک نمایش موزیکال براساس فیلم سینمایی «آملی» در برادوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینما پرس، دن مس؛ آهنگساز یک گروه مسیقی اهل بروکلین به نام «هم» (Hem) به تازگی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که مشغول ساخت موسیقی نمایشی است که کرگ لوکاس نمایشنامه آن را براساس فیلم سینمایی «آملی» (Amelie) می‌نویسد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، هنوز زمان اجرا و دیگر جزئیات آن مانند بازیگران و کارگردان این نمایش موزیکال مشخص نشده است.

 

فیلم سینمایی «آملی» یا «سرنوشت شگفت‌آور آملی پولن» به کارگردانی ژان-پیر ژونه و بازی فوق‌العاده آدری توتو با اکران در سال ۲۰۰۱ میلادی به موفقیت‌های بسیاری در سطح جهان دست یافت.

 

ژان-پیر ژونه به همراه گالومه لوران فیلمنامه «آملی» را نوشته‌اند و این فیلم سینمایی داستان زندگی دختری تنها در شهر پاریس به نام آملی پولن را به تصویر می‌کشد. او که برای خودش تعرفی ممتفاوت از عدالت دارد تصمیم می‌گیرد به اطرافیان خود کمک کند که در این راه عشق را کشف می‌کند.

 

فیلم سینمایی «آملی» علاوه بر ۵ نامزدی در مراسم اهدای جوایز اسکار، توانست ۵۴ جایزه را در جشنواره‌ها و مراسم‌های مهم و معتبر بین‌المللی را به خود اختصاص دهد. همچنین این فیلم سینمایی که با بودجه‌ای برابر با ۱۰ میلیون دلار ساخته شده بود توانست فروشی برابر با ۱۷۳ میلیون دلار را در سینماهای سراسر جهان برای خود رقم بزند.

 

انتهای پیام/ ع م - ب.ب

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.