جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

وقتی گلاب آدینه وارد درگیری هووها می‌شود

گلاب آدینه در نشست خبری تئاتر «سه گانه اورنگ» به کارگردانی محمد حاتمی

سینما پرس - گروه هفت هنر/ گلاب آدینه از ایفای نقش در نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور خبر داد.

گلاب آدینه بازیگر پیشکسوت تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در خصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه هنرهای نمایشی اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تمرین دو نمایش «سیندرلا» به کارگردانی جلال تهرانی  و «بیوه های غمگین سالار جنگ» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور هستم .

 

وی ادامه داد: نمایش «سیندرلا» قرار است که پس از نمایش «پسران آفتاب» در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه برود من در این نمایش ایفاگر نقش سرهنگ هستم، همچنین نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» نیز آذر ماه در تالار چهار سو به روی صحنه می رود.

 

گفتنی است که نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» نوشته محمد امیر یار احمدی و به کارگردانی شهاب الدین حسین پور در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و با بازی گلاب آدینه، نوراهاشمی، مهسا مهجور، حمید رحیمی، محمد صدیقی مهر، حمیده مستعان، محمد رضا انتظامی و مسعود یگانی به روی صحنه رفته بود.

 

این نمایش روایت گر داستان سه هوو است که پس از مرگ همسر خود محمد تقی خان سالار جنگ بر سر ارث و میراث او با یکدیگر درگیر می شوند، گلاب ادینه ایفاگر نقش اصلی در این نمایش است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.