چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

«یونیورسال پیکچرز» به بالاترین رکورد فروش خود رسید

یونیورسال پیکچرز

سینما پرس- گروه سینما/ «یونیورسال پیکچرز اینترنشنال» در سال ۲۰۱۳ تا به امروز به درآمدی برابر با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار دست یافته است که این مبلغ بالاترین فروش تاریخ این شرکت بوده است.

به گزارش سینما پرس، مسئولان بخش بین‌المللی استودیو فیلمسازی «یونیورسال پیکچرز» اعلام کردند که درآمد حاصل از فروش آثار این کمپانی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۳ به رقمی برابر با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار رسیده است که این مبلغ در مقایسه با درآمد این شرکت در سال‌های گذشته بالاترین رقم است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم‌ سینمایی «تند و سریع ۶» (Fast & Furious) با فروشی برابر با ۵۴۴/۴ میلیون دلار، قسمت دوم انیمیشن «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me) با فروشی برابر با ۴۱۰ میلیون دلار، «بینوایان» (Les Miserables) با فروشی برابر با ۲۹۳ میلیون دلار و «فراموشی» (Oblivion) با فروشی برابر با ۱۹۷ میلیون دلار به بالا رفتن فروش بین‌المللی استودیو «یونیورسال پیکچرز» کمک شایانی کرده‌اند.

 

در سال ۲۰۱۲ فروش بین‌المللی این استودیو با کمک اکران آثار پرفروشی مانند «لوراکس دکتر سو» (Dr. Seuss' The Lorax)، «تد» (Ted)، «کشتی جنگی» (Battleship) و «سفید برفی و شکارچی» (Snow White and the Huntsman) به مبلغی برابر با یک میلیارد و ۷۹۴ میلیون دلار رسیده بود.

 

مبلغ بدست آمده در سال ۲۰۱۳ برای «یونیورسال پیکچرز» در حالی است که هنوز این استودیو ۱۴ فیلم سینمایی را در برنامه اکران خود تا پایان سال جاری دارد که فروش این آثار نیز در بالا رفتن رکورد فروش این شرکت در سال جاری تاثیر بسزایی می‌گذارد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.