چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

در رمان «حرف هایی که نگفتیم»/

مراسم ازدواج دختر و مرگ پدر همزمان می شود

رمان حرف هایی که نگفتیم

سینما پرس – گروه هفت هنر/ رمان «حرف هایی که نگفتیم» نوشته مارک لوی و با ترجمه فائزه برقی علیائی از سوی انتشارات افراز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات سینما پرس، رمان «حرف هایی که نگفتیم» نوشته مارک لوی نویسنده فرانسوی است که به تازگی از سوی انتشارات افراز و با ترجمه فائزه برقی علیائی منتشر شده است.

 

در معرفی این کتاب آمده است: حرف هایی که نگفتیم، هشتمین رمان مارک لوی، در سال ۲۰۰۸ به چاپ رسید. داستان این کتاب در مورد زنی به نام جولیا است که قرار است به زودی با فردی به نام آدام ازدواج کند اما مرگ و مراسم تدفین پدرش که سال ها با او ارتباط نداشته است مراسم ازدواجش را به تأخیر می اندازد، چند روز پس از دفن پدر جولیا در آپارتمانش با یک بسته بزرگ و عجیب رو به رو می شود...

 

گفتنی است مارک لوی نویسنده ی فرانسوی است که در سال ۱۹۶۱ متولد شده است، از این نویسنده چندی پیش رمانی با نام «سایه دزد» با ترجمه مهتاب وکیل از سوی نشر افراز منتشر شده بود، این رمان عنوان پرفروشترین رمان سال در فرانسه را از آن خود کرده بود.

 

شایان ذکر است کتاب «حرف هایی که نگفتیم» نوشته مارک لوی با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و در ۳۶۰ صفحه از سوی انتشارات افراز منتشر شده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف


 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.