چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴

ساخت یک سریال پلیسی در سکوت خبری

مسعود تکاور سریال «پلیس ایران» را در نقاط مختلف ایران می سازد

مسعود تکاور

سینماپرس - گروه تلویزیون/ مسعود تکاور در سکوت خبری در حال ساخت سریالی درباره پلیس ایران است. خبرنگار ما در تماس با این کارگردان و موسسه فیلم سازی ناجا چگونگی ساخت این فیلم را پی گیری کرد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، مسعود تکاور کارگردان سریال هایی نظیر:  قلب، خط شکن و فیلم های سینمایی آخرین پل و پروانه های پشت دیوار در حال ساختن سریالی درباره نیروی انتظامی با عنوان «پلیس ایران» است. گروه فیلم سازی مسعود تکاور برای ساخت این سریال در کل ایران مشغول به فیلم برداری هستند و در بسیاری از نقاط مرزی این سریال را تصویربرداری کرده اند. بخش هایی از این سریال نیز حال و هوایی اکشن دارد. خبرنگار ما برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون چگونگی ساخت این سریال با مسعود تکاور کارگردان آن تماس گرفت و طی این تماس کارگردان سریال «پلیس ایران» عنوان کرد که این سریال در دست تهیه است و فعلا اطلاعاتی نمی تواند در اختیار خبرنگاران قرار دهد و تصمیم دارد تا پایان مرحله ساخت سریال در بی خبری پیش برود تا در وقت مقرر نشستی خبری ترتیب دهد.

 

در پی گیری های بعدی خبرنگار ما از موسسه ناجی هنر، اداره سینمایی و رادیو تلویزیونی ناجا درباره چگونگی ساخت این سریال، بعد از صحبت با روابط عمومی، دبیرخانه و بخش تهیه و تولید هیچ پاسخی در رابطه با اطلاعات تکمیلی این سریال دریافت نشد.

 

بخش تهیه و تولید ناجا در رابطه با سریال «پلیس ایران» عنوان کرد: ما از سریالی که قرار باشد مسعود تکاور در رابطه با پلیس ایران بسازد هیچ خبری نداریم و خبر آن را همین الان از شما می شنویم. بنابراین کمکی نمی توانیم در تکمیل خبر به شما بکنیم.

این سریال قرار است در هفته نیروی انتظامی از تلویزیون پخش شود.

 

انتهای پیام/ ع.ن ـ ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.