سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

همزمان با پیوستن تام کروز /

کارگردان جدیدترین اپیزود «ماموریت؛ غیرممکن» مشخص شد

کریستوفر مک‌کواری

سینما پرس- گروه سینما/ کریستوفر مک‌کواری کارگردان جدیدترین اپیزود «ماموریت؛ غیرممکن» است و تام کروز نیز در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کند.

به گزارش سینما پرس، کریستوفر مک‌کواری؛ نویسنده برنده جایزه اسکار فیلم‌ سینمایی «مظنونین همیشگی» (The Usual Suspects) در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که برای کارگردانی جدیدترین اپیزود مجموعه فیلم‌های اکشن «ماموریت؛ غیرممکن» (Mission: Impossible) با مسئولان استودیوهای فیلمسازی «پارامونت» و «اسکای‌دنس» به توافق رسیده است.

 

بنابر گزارش ورایتی، تام کروز بازیگر ثابت نقش «اتان هانت» قسمت‌های پیشین مجموعه فیلم‌های اکشن «ماموریت: غیرممکن» نیز برای ایفای نقش در جدیدترین اپیزود این آثار قرارداد امضا کرده است.

 

همچنین تام کروز به همراه جی جی آبرامز تهیه‌کنندگان آخرین اپیزود مجموعه آثار «ماموریت؛ غیرممکن» نیز هستند. بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه، جدیدترین اپیزود فیلم سینمایی «ماموریت: غیرممکن» در سال ۲۰۱۵ میلادی روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

 

چهار قسمت‌ پیشین این مجموعه فیلم‌های اکشن به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۶، ۲۰۰۰، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۱ اکران شده‌اند. همچنین این آثار به ترتیب فروشی برابر با ۴۵۷، ۵۴۶، ۳۹۷ و ۶۹۴ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم زده‌اند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.