سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

اد هریس به اقتباس سینمایی یکی از نمایشنامه‌های شکسپیر پیوست

اد هریس

سینما پرس- گروه سینما/ اد هریس برای بازی در اقتباس سینمایی یکی از نمایش‌نامه‌های ویلیام شکسپیر به نام «سیمبلاین» قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، اد هریس؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «ساعت‌ها» (The Hours) و «نمایش ترومن» (The Truman Show) برای ایفای نقش در اقتباس سینمایی یکی از نمایش‌نامه‌های ویلیام شکسپیر به نام «سیمبلاین» (Cymbeline) قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولان سازنده اقتباس سینمایی «سیمبلاین» پیش از این از پیوستن اتان هاوک؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «پیش از غروب خورشید» (Before Sunset) و «روز تمرین» (Training Day) به این پروژه خبر داده بودند.

 

مایکل آلمریدا کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «سیمبلاین» است و این پروژه یک اقتباسی مدرن از نمایش‌نامه ویلیامر شکسپیر با همین نام است.

 

منابع نزدیک به این پروژه اعلام کرده‌اند که فیلمبرداری این فیلم سینمایی از تاریخ ۱۹ اوت (۲۸ مرداد) تابستان سال جاری در نیویورک آغاز می‌شود. اقتباس سینمایی «سیمبلاین» داستان جنگ بین پلیس‌های فاسد و قاچاقچان مواد در قرن بیست و یکم آمریکا را به تصویر می‌کشد.

 

آنتونی کاتاگاس به همراه ماسکل بنارویا نیز تهیه‌کنندگان «سیمبلاین» هستند.

 

«سیمبلاین» نمایشنامه‌ای کمدی اثر ویلیام شکسپیر است که در حدود سال‌های ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۰ نوشته شده‌است و دارای درون مایه‌ای با موضوع بی گناهی و حسادت است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.