سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

کلینت ایستوود برای جدیدترین اثرش بازیگر گرفت

جرمی و جوی

سینما پرس- گروه سینما/ جرمی لوک و جوی روسو بازیگران جوانی هستند که برای ایفای نقش در جدیدترین فیلم سینمایی کلینت ایستوود قرارداد امضا کرده‌اند.

به گزارش سینما پرس، جرمی لوک و جوی روسو برای ایفای نقش در جدیدترین فیلم سینمایی کلینت ایستوود به نام «پسران جرسی» (Jersey Boys) با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده‌اند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، «برادران وارنر» و «جی کی فیلمز» مسئولیت ساخت و اکران «پسران جرسی» را برعهده دارند و ریک الیس فیلمنامه این فیلم سینمایی را براساس یک نمایش موزیکال پرفروش نوشته است. «پسران جرسی» داستان فراز و فرودهای یک گروه موسیقی به نام «Four Seasons» را به تصویر می‌کشد.

 

کریستوفر والکن؛ بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم سینمایی «شکارچی گوزن» (The Deer Hunter) نیز پیش از این برای بازی در «پسران جرسی» قرارداد امضا کرده است و گراهام کینگ، راب لورنز و تیم هیدینگتون تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

 

نمایش «پسران جرسی» در سال ۲۰۰۶ موفق شده بود ۴ جایزه مراسم اهدای جوایز «تونی» را به خود اختصاص دهد. همچنین این نمایش فروشی برابر با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار را در جهان برای خود رقم زده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.