چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱

پروانه پرتو عنوان کرد:

به جای بدل از راننده حرفه‌ای استفاده خواهیم کرد/پایان فیلمبرداری «لاله» در شمال کشور

پروانه پرتو

سینماپرس – گروه تولید و نمایش / پروانه پرتو فیلمبرداری بیش از ۹۰ درصد از فیلم «لاله» را در روز جمعه 11 مرداد تمام شده دانست و مابقی را بعد از آماده‌سازی پیست اتومبیل‌رانی عنوان کرد.

پروانه پرتو؛ تهیه کننده سینما، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینما پرس گفت: روز جمعه بیش از ۹۰ درصد از پروژه فیلم لاله تمام شد و هم‌اکنون منتظر آماده‌شدن پیست اتومبیل‌رانی هستیم.  

 

وی افزود: چند روز پیش گروه برای تصویربرداری از لوکیشن‌های مربوط به شمال کشور به آنجا سفر کرده بود که روز جمعه پس از پایان‌تصویربرداری از این خطه کشور، فیلمبرداری هم تمام شد و به تهران برگشتیم.

 

پرتو ادامه داد: بخشی از کار که حدودا ۱۰ درصد از فیلمنامه را تشکیل می‌دهد در پیست اتومبیل‌رانی آزادی فیلمبرداری شود. این مکان در حال حاضر در حال مرمت و آسفالت است.

 

فیلم لاله

وی تاریخ قطعی آماده شدن این پیست را نامعلوم دانست و خاطرنشان کرد: تا به حال تاریخ دقیقی برای آماده شدن پیست به ما گفته نشده است. آخرین تاریخی که از طرف مسئولین مربوطه اعلام شد عید سعید فطر بود که  هنوز هم به قطعیت نرسیده است.

 

تهیه‌کننده سینما در پاسخ به این پرسش که صحنه‌های رانندگی از خانم امیری بازیگر اصلی فیلم در پیست اتومبیل‌رانی  تماما به وسیله این بازیگر انجام خواهد شد و یا  بدلکار بخشی از آن را انجام می‌دهد یا خیر، گفت: تا به حال در تمام کار خانم امیری خودشان رانندگی کرده‌اند . در سکانس‌های مربوط به پیست اتومبیل‌رانی هم سعی بر این است که خودشان بقیه کار را انجام خواهند داد.

 

فیلم لاله

وی در این‌باره افزود: تا به حال به بدلکاری برای فیلم فکر نکرده‌ام. در صورت نیاز در فیلمبرداری از سکانس‌های داخل پیست در صورت نیاز از بدل‌کار استفاده نمی‌کنیم؛ بلکه از افراد متخصص در این زمینه کمک می‌گیریم.

 

گفتنی است فیلمبرداری از فیلم سینمایی «لاله» در اسفند ۹۱ شروع شده است. کارگردانی این فیلم به عهده  اسدالله نیک‌نژاد بوده  و برخی از عوامل دیگر آن مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، مدیر تولید: محمدرضا منصوری و عباس کبیری، دستیار اول و برنامه‌ریز: آرش سجادی‌حسینی، مدیر صدابرداری: ایرج شهرزادی، طراح صحنه: ایرج رامین‌فر، طراح لباس: بهزاد آدینه،  طراح چهره‌پردازی: مهین نویدی، بین‌الملل: پرویز پرتو، عکاس: نادر فوقانی، مدیر صحنه: رحیم منصوری هستند.

 

این فیلم بازی سارا امیری در نقش لاله شخصیت اصلی فیلمنامه فیلمبرداری شده است.

 

انتهای پیام/ج/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.