یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹

امین زندگانی و جلیل فرجاد «نیلوفر مرداب» را می‌خوانند

امین زندگانی وجلیل فرجاد

سینما پرس- گروه هفت هنر/ نمایشنامه «نیلوفر مرداب» در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی جشنواره تئاتر شهر با حضور هنرمندانی چون امین زندگانی، جلیل فرجاد و مائده طهماسبی خوانده می شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، نمایشنامه «نیلوفر مرداب» نوشته ترانه برومند از جمله نمایشنامه های راه یافته به بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی جشنواره تئاتر شهر بوده که قرار است در روز -۲۲ مرداد ماه- ساعت ۱۹ در فرهنگسرای «سرو» خوانش شود.

 

کارگردان این اثر نمایشی پیروز کرمی است و در این نمایشنامه خوانی هنرمندانی چون جلیل فرجاد، مائده طهماسبی، امین زندگانی، محمود رضا رحیمی، فرزانه قاسمی، محمد علی بخشنده، عباس ستار زاده و مهدی عابدی حضور دارند.این نمایش در فضایی اجتماعی و رئال روایت گر زندگی زنی است که مورد اذیت و آزار همسرش قرار گرفته است.

 

نمایشنامه «نیلوفر مرداب» نوشته ترانه برومند پیش از این در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به کارگردانی برکه فروتن و با بازی بهرام شاه محمد لو، محمد ساربان، ژاکلین آواره، صادق توکلی، بنفشه اعرابی، جمشید صفوی و صادق سرو علیشاهیبه روی صحنه رفته بود.

 

شایان ذکر است هیأت انتخاب بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی جشنواره تئاتر شهر پس از ارزیابی ۷۸ نمایشنامه رسیده به این بخش ۱۰ نمایشنامه را برای شرکت در جلسات نمایشنامه انتخاب کردند که از این میان سه نمایشنامه برگزیده در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

 

گفتنی است که جشنواره تئاتر شهر از ۱۹ تا ۲۶ مرداد ماه در شهر تهران برگزار می شود و ضمن معرفی برگزیدگان در این مراسم از علی نصیریان تجلیل می شود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.