چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

با پخش قسمت 41 سریال کلاه پهلوی اتفاق می افتد:

کشف شبکه جاسوسی امین حیایی در شهر سامان

کلاه پهلوی

سینماپرس: گروه تلویزیون/ با پخش قسمت چهل و یکم سریال تلویزیونی کلاه پهلوی، شبکه جاسوسی کریم وطن پرست (با بازی امین حیایی) در شهر سامان از سوی فرماندار و همسرش کشف می شود.

به گزارش سینماپرس، در قسمت چهل و یکم این سریال و در ادامه رویدادهای قسمت گذشته، کریم همچنان تلاش برای یافتن نقطه ضعف از همسر فرماندار را ادامه می دهد و برای این کار  یکی از نوچه های خود با نام جوهر (با بازی مهیار پورحسابی) و همچنین منشی فرماندار ( با بازی امین ایمانی) را مامور جاسوسی از فرماندار و همسرش می کند اما اطلاع فرخ و شادی از این موضوع، واکنش تُند آنها را به دنبال می آورد.

در این قسمت مخاطبان شاهد توطئه صمصام برای بیرون کردن فرماندار و همسرش از شهر خواهند بود. این توطئه توسط کریم عملی می شود و کریم در حین اجرای نقشه خود، اهداف و برنامه های خود را نیز دنبال می کند.

همچنین از این قسمت مخاطبان شاهد حضور دو بازیگر جدید در این سریال خواهند بود. کیانوش گرامی در نقش یکی از لات های تهران و فرامرز روشنایی در نقش شهریار شهباز معاون شهربانی جدید سامان، بازیگرانی هستند که از این قسمت در سریال حضور خواهند داشت. 

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 11 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز امسال ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

 

انتهای پیام/ ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.