چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

داوود کیانیان و شهرام کرمی در آخرین اجرای «4=1+1» تجلیل می شوند

نمایش 1+1

سینما پرس-گروه هفت هنر/نمایش کودک و نوجوان «4=1+1» روز جمعه 11 مردادماه در آخرین اجرای خود از دو پیشکسوت تئاتر کودک، داود کیانیان و شهرام کرمی تجلیل می‌کند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومي تئاتر زندگي، تالار هنر اين روزها ميزبان نمایش كودك و نوجوان «4=1+1» است كه از 10 تیرماه در اين تالار به روی صحنه رفته است. این نمایش به نویسندگی، طراحی و كارگردانی جعفر مهیاری و با بازی سعید ابک و بهاره صدفی مضامين اخلاقي را به شيوه خلاقانه به كودكان ارائه مي‌دهد و در پي ايجاد شكلي نو در زمينه ارتباط با مخاطب، بخصوص كودكان است.
 
 
نمایش کودک و نوجوان «4=1+1» روز جمعه 11 مردادماه در آخرین اجرای این نمایش، مراسم تجلیلی از داود کیانیان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان و شهرام کرمی از هنرمندان و مدیران باسابقه تئاتر کودک را با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار می‌کند.
 
 
نمایش «4=1+1» روایت‌گر داستان پسر و دختری است که مشغول دعوا بر سر یک توپ هستند كه ناگهان متوجه صدایی می‌شوند که آنها را به رفتار غلط‌شان آگاه می‌سازد، اما آنها هر کدام توپشان را می‌خواهند. نهایتا صدا به آنها پیشنهادی را برای به دست آوردن توپ می‌دهد که حیرت آنها را به همراه می‌آورد.....
 

در این نمایش كه به صورت زنده و عروسكی اجرا می‌شود، رضا شجاعی به عنوان عروسك‌گردان حضورد دارد و محمد رحمانی برنامه‌ریز و هماهنگی، علی خوانساری دستیار كارگردان، نگار مقدم منشی صحنه، پویا فضل‌علی، مهشید نوروزی مدیر صحنه و سحر موسوی طراح لباس از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.