سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

تام هنکس جشنواره نیویورک را افتتاح می‌کند

تام هنکس

سینما پرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» که تام هنکس در آن ایفای نقش کرده است در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم نیویورک نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینما پرس، انجمن فیلم مرکز لینکلن روز گذشته اعلام کرد که فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» (Captain Phillips) در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم نیویورک به نمایش در می‌آید.

 

اسکات رودین، دانا برونتی و مایکل دلوکا تهیه‌کنندگان «کاپیتان فیلیپس» هستند و استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز» نیز این فیلم سینمایی را از تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) پاییز سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، پل گرینگرس کارگردان «کاپیتان فیلیپس» است و تام هنکس در این فیلم سینمایی در نقش شخصی به نام «کاپیتان ریچارد فیلیپس» بازی می‌کند. این فیلم سینمایی براساس داستانی واقعی که در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاده، ساخته شده است و داستان ربوده شدن کشتی باری آمریکایی به نام «مائرسک آلاباما» توسط دزدان دریایی سومالیایی را به تصویر می‌کشد.

 

بیلی ری براساس کتابی به نام «وظیفه کاپیتان؛ دزدان دریایی سومالی، نیروهای دریایی و روزهای خطرناک در دریا» (A Caprain’s Duty: Somali Pirates, Navy Seals, and Dangerous Days at Sea) نوشته ریچارد فیلیپس و استفان تلتی فیلمنامه فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» را نوشته است.

 

این دوره از جشنواره فیلم نیویورک بین روزهای ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر (۵ تا ۲۱  مهر) پاییز سال جاری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.