سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

میکائیل شهرستانی برای استیو جابز خواند

استیو جابز

سینماپرس گروه هفت هنر/کتاب گویای «شیوه های نوین رهبری برای نسل جدید:استیو جابز» با صدای میکائیل شهرستانی از سوی انتشارات نوین کتاب گویا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات سینما پرس، کتاب ««شیوه های نوین رهبری برای نسل جدید:استیو جابز» با صدای میکائیل شهرستانی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر به تازگی از سوی انتشارات نوین کتاب گویا منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

 

این کتاب به بخش هایی از شیوه مدیریتی استیو جابز در زمان مدیریتش در شرکت اپل می پردازد و به نو آوری های و خلاقیت های  او در عرصه مدیریتی اش اشاره می کند و در واقع این کتاب منبع الهام بخشی برای تمام کسانی است که دغدغه مدیریت شرکت های بزرگ را در سر می پرورانند.

 

انتخاب موسیقی این کتاب صوتی بر عهده مهدی زارع و کار روایت های آن را نیز میکائیل شهرستانی بر عهده داشته است، کتاب «شیوه های نوین رهبری برای نسل جدید:استیو جابز» در مدت زمان ۱۰ ساعت در اختیار علاقمندان به کتاب های صوتی قرار گرفته شده است.

 

شایان ذکر است که انتشارات نوین کتاب گویا پیش از این کتاب صوتی «پنج انگشت» اثر مصطفی رحماندوست را با صدای خود این نویسنده و کودک ۶ ساله روانه بازار نشر کرده بود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.