جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

بازیگر نقش اول زن جدیدترین اثر دیوید فینچر معرفی شد

دیوید فینچر و رزاموند پایک

سینما پرس- گروه سینما/ پس از انتخاب بن افلک به عنوان بازیگر نقش اول مرد، این بار رُزاموند پایک به عنوان بازیگر نقش اول زن جدیدترین اثر دیوید فینچر انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سینما پرس، رُزاموند پایک؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «جک ریچر» (Jack Reacher)، «غرور و تعصب» (Pride & Prejudice) و «روز دیگر بمیر» (Die Another Day) برای ایفای نقش در جدیدترین فیلم سینمایی دیوید فینچر به نام «دختر فراری» (Gone Girl) قرارداد امضا کرده است.

 

مسئولان استودیوهای فیلمسازی «فاکس قرن بیستم» و «نیو رجنسی» که ساخت و اکران فیلم سینمایی «دختر فراری» را برعهده دارند اعلام کرده‌اند که نیل پاتریک هریس و تایلر پری نیز دیگر بازیگرانی هستند که برای ایفای نقش در این فیلم هیجان‌انگیز در حال انجام مذاکرات نهایی هستند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، چندی پیش بن افلک برای بازی به عنوان نقش اول مرد فیلم سینمایی «دختر فراری» با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده بود.

 

فیلم سینمایی «دختر فراری» (Gone Girl) براساس رمان پرفروشی از گیلیان فلاین ساخته می‌شود و داستان آن همزمان با پنجمین سالگرد ازدواج یک زوج آغاز می‌شود. زن (رُزاموند پایک) در این روز به طرز مشکوکی ناپدید و شوهر او (افلک) به عنوان متهم ردیف اول شناخته می‌شود.

 

فلاین فیلمنامه این پروژه را می‌نویسد و ریس ویتراسپون، برونا پاپاندریا و لسلی دیکسون نیز تهیه‌کنندگان آن هستند. مراحل پیش تولید این فیلم سینمایی از ماه آینده آغاز می‌شود.

 

فیلم‌های سینمایی «باشگاه مشت زنی» (Fight Club)، «هفت» (Seven) و «مورد عجیب بنجامین باتن» (The Curiou Case of Benjamin Button) از جمله برجسته‌ترین آثاری هستند که دیوید فینچر پیش از این کارگردانی آن‌ها را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.