جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

بازیگر فیلم «بازی‌های گرسنگی» به جدیدترین اثر نولان پیوست

وس بنتلی و کریستوفر نولان

سینما پرس- گروه سینما/ وس بنتلی برای ایفای نقش در جدیدترین اثر کریستوفر نولان با مسئولان سازنده این پروژه در حال انجام مذاکرات نهایی است.

به گزارش سینما پرس، وس بنتلی؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «بازی‌های گرسنگی» (The Hunger Games)، «زیبای آمریکایی» (American Beauty) و «چهار پر» (The Four Feathers) برای بازی در جدیدترین فیلم سینمایی کریستوفر نولان به نام «میان ستارگان» (Interstellar) در حال انجام مذاکرات نهایی است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، متیو مک‌کاگنی، آنی هتوی، جسیکا چستین، مایکل کین، تافر گریس و کیسی افلک دیگر بازیگران مطرح و برجسته فیلم سینمایی «میان ستارگان» هستند که پیش از این برای بازی در این پروژه قرارداد امضا کرده‌اند.

 

کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان فیلمنامه «میان ستارگان» را نوشته است و این فیلم تخیلی سفر اکتشافی گروهی از انسان‌ها در زمان و کرم‌چاله‎ها را به تصویر می‌کشد.

 

استودیوهای فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «برادران وارنر» به طور مشترک مسئولیت ساخت و اکران این فیلم سینمایی را برعهده دارند و بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه، «میان ستارگان» در تاریخ هفت نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

سه گانه «بتمن» (Batman)، «تلقین» (Inception) و «پرستیژ» (The Prestige) از جمله برجسته‌ترین آثار نولان به شمار می‌آیند که پیش از این ساخت آن‌ها را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.