دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

سفرنامه نخستین زن دوچرخه سوار ایران با نام «مسیر صلح» رونمایی می شود

کتاب مسیرصلح

سینما پرس – گروه هفت هنر/ مراسم رونمایی از کتاب «مسیر صلح» اثری از نخستین زن دوچرخه سوار ایران امروز -31 تیرماه- برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات سینما پرس، پونه مهدوی نادر اولين زني كه با كوله پشتي و دوچرخه سفر كرد. با شعار عشق، دوستي و صلح جهاني، حركتش را آغاز كرد و در انتها به عنوان مهمان افتخاري يونسكو دراولين فستيوال صلح جوانان در كشور كره جنوبي شركت نموده و يكي از ۳ چهره صلح منتخب فستيوال معرفي گرديد.

 

این چهره صلح خاطرات سفر خود را در کتابی با نام «مسیر صلح» گردآوری و منتشر کرده است که در امروز -۳۱ تیرماه- با حضور استادان و پژوهشگران ایرانشناسی و ایرانگردی از این کتاب در فرهنگسرای ملل رونمایی خواهد شد. همچنین نمایشگاهی از عکس های وی با نام «سفر به دور دنیا» در همین روز برگزار شده و تا چهاردهم مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ شب میزبان علاقمندان خواهد بود.

 

کتاب مسیرصلح

رونمایی از کتاب «مسیر صلح» با سخنرانی شهریار روحانی، پژوهشگر حوزه تاریخ و فرهنگ و محمدعلی اینانلو، کارشناس حوزه گردشگری، نویسنده، پژوهشگر و مستندسازدر فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، ميدان پيروز، خيابان قيطريه، بوستان قيطريه ساعت ۱۸ برپا خواهد شد.

 

گفتنی است کتاب «مسیر صلح» در ۱۵۶ صفحه همراه با عکس‌های پونه مهدوی‌نادر در دوهزار نسخه و بهای ۴۵ هزار تومان از سوی انتشارات کلهر راهی بازار کتاب شده است.


انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.