دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

رضا مولائی عنوان کرد:

«راهزنان» در فستیوال تئاتر آلمان استقبال شدند

رضا مولایی

سینما پرس – گروه هفت هنر/ رضا مولائی از اجرای موفق نمایش «راهزنان» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در فستیوال بین المللی تئاتر مانهایم آلمان خبر داد.

رضا مولائی بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد فعالیت های اخیر خود در حوزه تئاتر بیان کرد: به تازگی از فستیوال تئاتر مانهایم بازگشته ایم، ما در این فستیوال نمایش «راهزنان» را به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی به صحنه بردیم که در این فستیوال سه اجرا را از این نمایش پشت سر گذاشتیم.

 

وی ادامه داد: فستیوال تئاتر مانهایم آلمان جشنواره ای معتبر و بین المللی است که هر دو سال یکبار برگزار می شود،نمایش «راهزنان» یکی از آثار شیلر نویسنده آلمانی است که در این جشنواره با استقبال خوب مخاطبان و منتقدین رو به رو شد.

 

مولائی تصریح کرد: سال گذشته این نمایش به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفت که البته من در آن اجرا حضور نداشتم اما به دلیل مشکلی که برای یکی از بازیگران این نمایش به وجود آمده بود به درخواست آقای جلالی من در این جشنواره با گروه همراه شدم.

 

این بازیگر در پایان در مورد فعالیت های آینده خود عنوان کرد: قرار است که در نمایش «سیستم گرون هولم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی حضور پیدا کنم، در حال حاضر مشغول آماده کردن مقدمات کار هستیم و احتمالا تا سه ماه آینده تمرینات نمایش را آغاز می کنیم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.