شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴

خواننده لس آنجلسی در سریال جدید داوود میرباقری!

شاه گوش

سینماپرس: گروه تلویزیون/ داوود میرباقری کارگردان سریال مختارنامه این روزها در حال ساخت سریالی برای شبکه نمایش خانگی است. نام این سریال «شاه گوش» است و نکته جالب توجه در آن، شباهت بسیار زیاد گریم «محسن تنابنده» به یکی از خواننده های پیش از انقلاب است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، طراحی چهره پردازی سریال جدید میرباقری توسط «عبدالله اسکندری» انجام می شود. اسکندری از طراحان چهره باسابقه سینمای ایران است که در ساخته های داوود میرباقری با وی همکاری داشته و در سریال مختارنامه نیز به عنوان «جلوه های ویژه گریم» حضور داشته و گریم برخی شخصیت ها همچون: عبدالله بن زبیر حاکم مکه (با بازی رضا کیانیان) توسط وی انجام شده است. گریمی که در همان زمان به واسطه دماغ قوز کرده، حرف و حدیث های فراوانی را درخصوص شباهت به یکی از شخصیت های سیاسی به وجود آورد.

شاه گوش

حالا در سریال «شاه گوش» گریم محسن تنابنده که تصویر آن را سایت کافه سینما منتشر کرد، شباهت فراوانی به «ابراهیم حامدی» خواننده لُس آنجلسی دارد. این شباهت در فرم ریش و موی تنابنده به شدت محسوس است و از همه مهم تر، قوز دماغ تنابنده نیز که با قطعه گذاری حاصل شده، این شباهت را دوچندان می کند. اسکندری حتی در رنگ بندی مو و ریش این بازیگر نیز شباهت غیر قابل انکاری را به چهره ابراهیم حامدی رعایت کرده و این بخش از چهره تنابنده همانطور که در عکس مشاهده می کنید کاملا شبیه خواننده موسوم به«ابی» است. در این عکس، تصویر سمت راست متعلق به محسن تنابنده و تصویر سمت چپ متعلق به این خواننده طاغوتی است.

شاه گوش

هنوز مشخص نیست علت این شباهت چیست؟ آیا قرار است شخصیت تنابنده در این سریال تداعی کننده این خواننده باشد یا از طریق این شباهت ظاهری، انتقادهایی درخصوص این خواننده لُس آنجلسی مطرح شود؟

گفتنی است ابراهیم حامدی از خوانندگان دوره طاغوت است که پیش از انقلاب به امریکا رفته و فعالیت خوانندگی خود را در آن سرزمین ادامه می دهد. وی در طول سال های گذشته ترانه های مختلفی را با مضامین سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران اجرا کرده و در وقایع سال 1388 نیز با انتشار چند قطعه موسیقی و کلیپ، در تداوم خط کشورهای غربی علیه دولت ایران، گام های بلندی برداشته است. برخی کلیپ های وی نسبت به مردم ایران به قدری مغرضانه بوده که حتی شبکه های لُس آنجلسی نیز حاضر به پخش آن نشدند.

انتهای پیام/ م . ف -ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.