چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

شرلوک هلمز پردرآمدترین بازیگر مرد حال حاضر هالیوود شد

رابرت دونی جونیور

سینما پرس- گروه سینما/ رابرت دونی جونیور با درآمدی در حدود 75 میلیون دلار، پردرآمدترین بازیگر مرد حال حاضر هالیوود به شمار می‌آید.

به گزارش سینما پرس، براساس آمار منتشر شده توسط پایگاه «فُربز» رابرت دونی جونیور که در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ میلادی به ترتیب در دو فیلم سینمایی پرفروش «انتقام‌جویان» (The Avengers) و «مرد آهنی ۳» (Iron Man 3) بازی کرده است پردرآمدترین بازیگر مرد حال حاضر هالیوود به شمار می‌آید.

 

بنابر گزارش رویترز، دوروتی پامرانتز یکی از دبیران پایگاه «فُربز» درباره دونی جونیور گفت: تمام استودیوها در هالیوود دوست دارند تا او در محصولاتشان ایفای نقش کند. حضور رابرت در آثار استودیوها برای‌شان یک امتیاز به شمار می‌آید و آن‌ها برای این بازیگر پول زیادی می‌پردازند.

 

پایگاه «فُربز» اعلام کرده است که درآمد ۷۵ میلیون دلاری این بازیگر ۴۸ ساله مربوط به فاصله زمانی بین ماه ژوئن سال ۲۰۱۲ تا ژوئن سال ۲۰۱۳ میلادی است.

 

چانینگ تتوم ۳۳ ساله که در آخرین پروژه خود تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «مایک جادویی» (Magic Mike) را برعهده گرفته است نیز با در آمدی برابر با ۶۰ میلیون دلار در رتبه دوم پردرآمدترین بازیگران مرد هالیوودی قرار گرفته است. «مایک جادویی» به کارگردانی استیون سودربرگ با اکران در سینماها فروشی برابر با ۱۶۷ میلیون دلار را برای خود رقم زده است.

 

هیو جکمن استرالیایی نیز با درآمدی برابر با ۵۵ میلیون دلار در رتبه سوم این جدول ایستاده است. جکمن ۴۴ ساله از هفته آینده با بازی در فیلم سینمایی «گرگین» (The Wolverine) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

مارک والرگ ۴۲ ساله که در سال گذشته در فیلم سینمایی «تد» (Ted) بازی کرده بود نیز با درآمدی برابر با ۵۲ میلیون دلار در رتبه چهارم پردرآمدترین بازیگران مرد حال حاضر هالیوود قرار گرفته است. فیلم سینمایی «تد» فروشی برابر با ۵۵۰ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم زده بود.

 

دواین جانسون (راک)؛ کشتی کچ کاری که به بازیگر تبدیل شده است نیز با درآمدی برابر با ۴۶ میلیون دلار در رتبه پنجم جدول پردرآمدترین بازیگران مرد حال حاضر هالیوود جای گرفته است. جانسون ۴۱ ساله چندی پیش با ایفای نقش در قسمت ششم فیلم سینمایی «تند و سریع» (Fast and Furious) که توانست فروشی برابر با ۵۰۰ میلیون دلار را در سراسر جهان کسب کند، روی پرده سینماها رفته بود.

 

آدام ساندلر؛ کمدین محبوب هالیوودی نیز با درآمدی برابر با ۳۷ میلیون دلار در رتبه هفتم این جدول ایستاده است و دنزل واشنگتن ۵۸ ساله نیز با درآمدی برابر با ۳۳ میلیون دلار رتبه نهم جدول پردرآمدترین بازیگران مرد حال حاضر هالیوود را به خود اختصاص داده است.

 

تام کروز که در سال گذشته با درآمدی برابر با ۷۵ میلیون دلار در صدر جدول پردرآمدترین بازیگران مرد هالیووی ایستاده بود، در سال جاری با درآمدی برابر با ۳۵ میلیون دلار در رتبه هشتم این جدول قرار گرفته است.

 

لیام نیسن؛ بازیگر فیلم‌ سینمایی «ربوده ‌شده» (Taken) نیز با درآمدی برابر با ۳۲ میلیون دلار در رتبه دهم این جدول جای گرفته است.

 

پایگاه «فُربز» آمار درآمد بازیگران را پس از گفت و گو با مدیران استودیو، تهیه‌کننده‌ها و مدیران برنامه بازیگران منتشر می‌کند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.