چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

مستندهایی که به سینما حقیقت می روند/

بررسی بحران «سئانس ویژه» فیلم «سعادت آباد»

مستند سئانس ویژه

سینماپرس-گروه سینما/عباس برهان گفت: امسال با «سئانس ویژه» در جشنواره سینما حقیقت شرکت می کنم.

عباس برهان؛ مستندساز در گفت و گو با سینماپرس در مورد فعالیت هایش در عرصه مستند گفت: سال گذشته مستند «سئانس ویژه» را در 60 دقیقه به جشنواره فجر فرستادیم که به خاطر مشکلات صدا و صداگذاری نشدن از حضور در این جشنواره بازماند. امسال همین مستند را با 18 دقیقه کمتر و در 42 دقیقه به جشنواره سینما حقیقت می فرستیم.

 

وی درباره موضوع مستند توضیح داد: این مستند روایتی ست از اکران یک فیلم در محیط روستایی. ما فیلم «سعادت آباد» مازیار میری را در یک روستا با آویختن پرده ای اکران کردیم و اظهارنظر ها و ری اکشن های اهالی یک روستا را در این مستند نشان دادیم.

 

برهان درباره عوامل «سئانس ویژه» اظهار داشت: تهیه کنندگی کار را محمدتقی کاسه ساز بر عهده داشت و تصویربردار ما امیر رستگار بود. صدابرداری کار را هم محمد صالحی و تدوین را نسیم نجفی انجام دادند.

 

این مستند ساز درباره پروژه های دیگرش افزود: یک پروژه در حال تحقیق دارم که مستندی راجع به موسیقی و دقیق تر ارکسترسمفونیک ایران است. پس از آنجام تحقیقات لازم امسال به ساخت آن اقدام می کنیم.

 

گفتنی ست، هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» در آبان ماه 1392 و با شعار «چـشم حـقیقت، حماسه باران» در تهران برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.