سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

اصغر فرهادی به تماشای «یرما» نشست

اصغر فرهادی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ اصغر فرهادی به همراه جمعی از مشتاقان هنر نمایش در تماشاخانه ایرانشهر به دیدن نمایش «یرما» به کاگردانی علی رفیعی نشست.


به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر ، در شامگاه 24 تیرماه با حضور گسترده‌ای از دانشجویان،هنر مندان و علاقه مندان به هنر های نمایشی ،اصغر فرهادی که به تازگی به ایران بازگشته است، با حضور در تماشاخانه ایرانشهر از اخرین اثر علی رفیعی در سال جاری دیدن کرد  .

 

اصغر فرهادی با حضور در روابط عمومی ضمن دیدار با مسولین تماشاخانه ایرانشهر  ، استقبال مردم را  از اثار بروی صحنه خوب توصیف کرد و افزود:حضور مردم در سالن های نمایشی را باید قدر دانست و این نشانگر عرضه تولیدات خوب هنر مندان  عرصه نمایش است. مطمئنم تولیدات خوب ،مخاطبین بیشتر و حرفه ای تری نیز خواهد داشت.

 

کارگردان نمایش «مارو پله» در پایان اشاره کرد برای تولید یک اثر مناسب و کامل در حوزه نمایش می بایست حداقل یکسال برنامه ریزی داشت و هر چقدر این زمان محدود تر شود ،اثر نمایشی سطحی و فرمایشی خواهد بود.


بر اساس این گزارش ، اجرای نمایش «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا که از اوایل خرداد ماه سال جاری در تماشاخانه استاد سمندریان این مجموعه بروی صحنه رفته است تا 26 تیر ماه تمدید شده است،و شروع نمایش ساعت 21 خواهد بود.


همچنین نمایشهای «شام با دوستان» به کارگردانی آیدا کیخایی مطابق اعلام قبلی از ساعت 18:30 و «مرد بالشی» به کارگردانی مشترک محمد یعقوبی و آیدا کیخایی در ایام یاد شده با تغییر زمان از ساعت 21 در سالن شماره یک این تماشاخانه به روی صحنه خواهند رفت.


این خبر در ادامه می افزاید، با پایان رسیدن اجرای نمایش های یرما، مرد بالشی و شام با دوستان، دو نمايش «نام همه مصلوبان عیسی است» به كارگرداني ايوب آقاخاني و «كابوس‌هاي خنده‌دار براي شب و چندتايي هم براي روز» به کارگردانی رضا حداد به روي صحنه مي‌روند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.