دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

نسخه اینترنتی سریال خروس به زودی ارائه می شود

خروس

سینماپرس - گروه تلویزیون/ قسمت های پخش شده سریال خروس به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی سعید آقاخانی به زودی بر روی سایت شبکه دو قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، قرار بود پخش اینترنتی سریال خروس از امروز آغاز شود اما به دلیل برخی مشکلات فنی، مخاطبان از عصر امروز می توانند شاهد پخش این سریال باشند و ا مراجعه به آدرس اینترنتی www.tv2.ir قسمت های پخش شده این سریال طنز را تماشا کنند. پیش از این سریال های زمانه و هوش سیاه 2 نیز از طریق اینترنت، بخش های پخش شده را در اختیار علاقمندان قرار داده بودند.

 

«خروس» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو است و هر شب از ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن تلویزیون می رود. این سریال که مضمونی طنز دارد، روایتی است از زندگی پدری که به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه های عمل جراحی، در بیمارستان به گرو نگه داشته شده است. این مشکل خانواده را به تکاپو می اندازد. در این میان پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می کند تا چاره ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. 

 

در این سریال بازیگرانی چون حمید لولائی، جواد رضویان، یوسف تیموری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، دانیال معصومی و... به ایفای نقش می پردازند.

 

انتهای پیام/ ع.ن - ب. ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.