دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

علیمردانی به سینماپرس خبر داد:

«به خاطر پونه» شهریور اکران می‌شود / فیلمنامه «مردن به وقت شهریور» در حال بازنویسی

به خاطر پونه

سینماپرس-گروه سینما/ هاتف علیمردانی کارگردان «به خاطر پونه» از اکران آن در شهریور خبر داد و گفت: در حال بازنویسی فیلمنامه هستم و تا 10 روز آینده برای گرفتن پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.

هاتف علیمردانی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، در مورد فیلم «مردن به وقت شهریور» گفت: این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته می شود و قصه دو پسر پشت کنکوری ست که برای دادن کنکور با مشکلاتی رو به رو می شوند. فیلم کمدی یا در ژانر کودک و نوجوان هم نیست.

 

وی در مورد وضعیت پیش تولید این فیلم توضیح داد: در حال بازنویسی فیلمنامه هستم و بعد از اتمام بازنویسی تا 10 روز آینده برای گرفتن مجوز و پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.

 

کارگردان جوان سینمای ایران درباره عوامل این فیلم اعلام کرد: تهیه کننده کار خودم هستم. علی افشین راد دستیار کارگردان و امیر ادیب پرور تدوینگر کار هستند و بقیه عوامل هم در «به خاطر پونه» با من همکاری داشتند.

 

پوستر فیلم به خاطر پونه

این کارگردان در مورد وضعیت نمایش «به خاطر پونه» گفت: پخش فیلم را به «شکوفا فیلم» و آقای باباییان سپرده ایم و بر طبق قرارداد قرار است شهریور اکران شود.

 

گفتنی ست؛ فیلم «به خاطر پونه» داستان زوجی به نام مجید و پونه را روایت می‌کند که زندگی‌شان به دلیل اختلافات فرهنگی دستخوش اتفاقاتی می‌شود.

 

فهرست عوامل اصلی «به خاطر پونه» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هاتف علیمردانی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، صدابردار: محمود خرسند، طراح صحنه و لباس: امیر ملک‌پور، طراح گریم: الهام اطیابی

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.