چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

فرزاد فرزین:

اجرای دوست داشتنی علیخانی باعث انتخاب «ماه عسل» شد

فرزاد فرزین

سینماپرس-گروه سینما/ فرزاد فرزین از خواندن تیتراژ آغازین برنامه «ماه عسل» خبر داد و گفت: از میان کارهایی که پیشنهاد شده بود دوست داشتم تیتراژ «ماه عسل» که برنامه ای پرمخاطب است را بخوانم.

فرزاد فرزین خواننده و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: ترانه این تیتراژ نیز «ماه عسل» نام دارد که با آهنگسازی خودم و تنظیم مهران خلیلی اجرا می شود. این کار فضای دو بعدی دارد و بیشتر فضای معنوی همراه با حال و هوای مثبت و عاشقانه به گوش می رسد. خوانندگی تیتراژ پایانی برنامه را مهدی یراحی برعهده دارد.

 

فرزین تصریح کرد: از میان پیشنهاد کارهایی که اخیرا داشتم این برنامه را انتخاب کردم، چراکه «ماه عسل» برنامه پرمخاطبی است و اجرای احسان علیخانی نیز برایم دوست داشتنی است. و ترجیح می دهم همزمان بیش از یک کار در حال پخش نداشته باشم. این کار که تیتراژ آغازین برنامه ماه عسل است از امشب پخش می شود.

 

خواننده آلبوم «شانس» در پایان خاطر نشان کرد: پس از آلبوم «شلیک» که آخرین کارم بود، در حال حاضر بیشتر تمرکزم بر روی جمع آوری آلبوم آخر و انجام مراحل ساخت آن معطوف شده است که تقریبا رو به پایان است. در نظر داریم مهرماه آلبوم منتشر شده و روانه بازار موسیقی کشور شود.

 

گفتنی است، فرزاد فرزین در سال‌های اخیر در تیتراژ برخی از برنامه‌های تلوزیونی از جمله «کوله پشتی»، «شب به خیر تهرون» و «صبح آمد» را نیز اجرا کرده است. قطعه «به تو مدیونم» که در تیتراژ برنامه «کوله پشتی» اجرا شد، اولین قطعه رسمی فرزاد فررین بود که از صدا و سیما پخش شد و موفقیت خوبی را به همراه داشت. ترانه این قطعه از بابک صحرایی است که به وسیله فرزاد فرزین آهنگسازی و توسط فرزاد فتاحی تنظیم شده است. فرزاد فرزین در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکاری علی اصحابی و بهنام صفوی قطعه‌ای مخصوص برنامه آماده کرد. این قطعه در نوروز ۱۳۹۰ قطعه مخصوص ویزه برنامه تحویل سال نو قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.