چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵

مهرداد بهزاد اول خبر داد:

گروه «فاصله» به «امروز» تغییر نام داد/ دوره فاصله تمام شده است و وقت موسیقی امروز است

مهرداد بهزاد اول آهنگساز

سینما پرس- گروه هفت هنر/مهرداد بهزاد اول از تغییر نام گروه «فاصله» به «امروز» خبر داد و گفت: دوره فاصله تمام شده است و وقت موسیقی امروز است.

مهرداد بهزاد اول نوازنده، آهنگساز، خواننده و سرپرست گروه موسیقی «فاصله» در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: قرار است گروه «فاصله» نام خود را تغییر دهد، با این تفکر که احساس می کنیم دوره فاصله تمام شده است و وقت موسیقی «امروز» است. خود گروه و اعضای آن هیچ تغییری نکرده اند و تنها نام گروه عوض شده است. نامی که در حال حاضر انتخاب کرده ایم «امروز» است.

 

این آهنگساز درخصوص آلبوم جدید گروه تصریح کرد: تمامی قطعات آلبوم «هیمه» ضبط شده است و درگیر مسائل مربوط به گرفتن مجوز هستیم. هنوز با شرکتی برای انتشار و پخش به قطعیت نرسیده ایم ولی بعید می دانم همچون آلبوم قبلی پخش سوپرمارکتی داشته باشیم چون فکر می کنم واکنش های جدید مردم نسبت به محصولات فرهنگی از طریق موسسات فرهنگی هنری بازخورد بهتری داشته باشد.

 

وی ادامه داد: آلبوم 15 قطعه را شامل می شود و حال و هوای قطعات همان حال و هوای کارهای قبلی گروه است منتها یکسری قطعات که برای اجرای صحنه ای به گونه ای دیگر بوده برای این آلبوم تنظیم مجدد شده است.

 

سرپرست گروه «فاصله» یادآور شد: این اثر در دو لوح فشرده کار شده است که یک لوح فشرده برداشتی از موسیقی محلی با حال و هوای امروزی است و لوح فشرده دیگر تلفیق موسیقی محلی با موسیقی غربی است. قطعاتی که در موسیقی محلی مدرن به گوش می رسد قطعاتی چون «هیمه»، «دردانه»، «چولی قزک»، «باران»، «ارثیه» و «لحظه دیدار». قطعات بخش موسیقی محلی نیز «لحظه های بی زبونی»، «آبی»، «قرمز»، «کولی»، «یک لخت»، «انسان»، «تقدیر» و «شاعران خسته» نام دارد.

 

وی در خصوص افرادی که در این اثر همکاری دارند، عنوان کرد: خودم به عنوان سرپرست گروه، آهنگساز و خواننده، سعید جامع نوازنده درام، آرش قاسمی مدیر برنامه گروه و خواننده، سعید مبینی نوازنده گیتار الکتریک، کاوه آهنگرانی نوازنده بم تار، مسعود مبینی نوازنده گیتار باس، هومن صالحی نوازنده دهل، سامان حقیقی وند نوازنده دف، امیر تهرانی نوازنده گیتار الکتریک، بهاره بهزاد اول نوازنده فلوت، محبوبه بهزاد اول نوازنده سه تار، آگرین حامدی نوازنده کمانچه، احسان شفیعی نوازنده پرکاشن و سعید نودهی نوازنده دوتار.

 

بهزاد اول در پایان خاطر نشان کرد: دو تا سه ماه آینده این آلبوم منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.