چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

«خویش گم کرده» از سوی نشر افراز منتشر شد

 کتاب خویش گم کرده

سینما پرس – گروه هفت هنر/ کتاب «خویش گم کرده و یک نمایشنامه دیگر» نوشته خورن آرامونی از سوی نشر افراز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، نشر افراز به تازگی کتابی را با عنوان «نمایشنامه های ارمنی 7: خویش گم کرده و یک نمایشنامه دیگر» را منتشر کرده است، این کتاب نوشته خورن آرامونی نمایشنامه نویس ارمنی است که ترجمه آن را آندرانیک خچومیان بر عهده داشته است.

 

این کتاب شامل دو نمایشنامه «خویش گم کرده» و «گروگان» است که نمایشنامه اول در مورد بازیگر تئاتری است که در صحنه تئاتر به یک صندلی می چسبد و برای جدایی از آن کارهایی می کند که موجب تعجب تماشاگران می شود، نمایشنامه «گروگان» نیز در مورد رزمنده معلولی است که برای جلب توجه مسئولان دست به اقدامی عجیب می زند.

 

گفتنی است، خورن آرامونی در سال 1948 در ایران متولد شد، او دو سال در دانشکده زبان ارمنی دانشگاه اصفهان تحصیل کرده و از سال 2004 به عضویت انجمن نویسندگان ارمنستان در آمده است، از این نویسنده تا کنون بیش از بیست مجموعه داستان، نمایشنامه و رمان به چاپ رسیده و چاپ دو کتاب «خویش گم کرده» و «گروگان» از اولین آثار این نویسنده است که در ایران منتشر شده است.

 

شایان ذکر است این دو نمایشنامه که در قالب یک کتاب منتشر شده است، با ترجمه آندرانیک خچومیان در 56 صفحه و با شمارگان 1100 نسخه از سوی نشر افراز منتشر شده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.