سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

گزارش سینماپرس از مراسم قرعه کشی سریال «ویلای من»/

از اهدای 10 میلیون در حمام تا ویلایی که صاحبش در دسترس نبود!

مراسم قرعه کشی مجموعه ویلای من به کارگردانی مهران مدیری و با حضور بازیگران مجموعه

سینماپرس-گروه سینما/مراسم قرعه کشی دومین ویلا و دومین مجموعه جوایز سریال شبکه خانگی «ویلای من» عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در مراسم اهدای جوایز سریال شبکه خانگی «ویلای من» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری که با تاخیر 40 دقیقه ای در ساعت 15:40 دقیقه در هتل تهران برگزار می شد اکثر بازیگران این سريال حضور داشتند.

 

در ابتدای برنامه برزو ارجمند؛ بازیگر مجموعه و مجری مراسم درباره برنده ویلای اول اظهار نظر جالبی کرد: فکر می کنم پدر برنده ویلای اول از او خیلی راضی باشد چون وقتی خبر برنده شدنش را به او دادیم جلوی مسجد برای مراسم چهلم پدرش بود.

 

در ادامه برنامه ابراهیمی؛ معاون مالی و اقتصادی گروه گلرنگ که سرمایه گذاری مجموعه «ویلای من» را برعهده دارد، در سخنانی گفت: به واسطه ایفای تعهداتمان به مردم در این مجموعه به آن ها نزدیکتر شدیم و خوشحالیم که در این جلسه روابط تقویت می شود تا بتوانیم آینده خوبی را برای شبکه نمایش خانگی بسازیم.

 

وی ادامه داد: در این سریال سعی کردیم دغدغه هایی که برای هنرمندان مجموعه ممکن بود وجود داشته باشد را مثل سرمایه گذاری، تولید و توزیع از روی دوش آن ها برداریم تا تمرکزشان بر ساخت اصل کار باشد. «گلرنگ رسانه» برنامه های دیگری هم برای ساخت سریال و یا فیلم سینمایی دارد.

 

در ادامه این مراسم برزو ارجمند تاکید کرد: بهترین کار از لحاظ اقتصادی برای من این کار بود چون همه دستمزدهایم را به موقع پرداخت کردند!

 

مهران مدیری؛ کارگردان و تهیه کننده و بازیگر نقش اول مجموعه با اشاره به حضورش در وزارت ارشاد برای کارهای جدیدش به عنوان دلیل تاخیر حضور در برنامه تصریح کرد: خوشحالم که خوش قولی ادامه پیدا کرد و امیدورام همینطور تا مجموعه آخر پیش برود.

 

مهران مدیری در مراسم قرعه کشی مجموعه ویلای من

 

وی در ادامه اظهار داشت: جهت اطلاع مطبوعات و رسانه ها بگویم که یک ماه پیش آخرین قسمت «ویلای من» فیلمبرداری شد و ما در مجموعه بیستم و قسمت چهلم پلاتوی خداحافظی را هم گرفتیم. این کار هم پایان دارد و امیدوارم ویلای سوم را در وقتی که مقرر می کنند اهدا کنیم.

 

بازیگر و کارگردان مجموعه «قهوه تلخ» در مورد کار آخرش توضیح داد: به من که خیلی خوش گذشت و تلاش کردم به دیگر دوستان مجموعه هم این خوشحالی را منتقل کنم. از آن لحاظ که با گروه «گلرنگ رسانه» همکاری شیرینی داشتیم و آن ها کار را از خودشان می دانستند. چه از لحاظ تبادل نظر و چه از لحاظ مالی و پخش هیچ مشکلی نداشتیم و امیدوارم کار بعدی را با همین دوستان و همین عوامل صحنه و پشت صحنه انجام دهیم.

 

مراسم با قرعه کشی ویلای دوم مجموعه ادامه یافت و مهران مدیری با درآوردن تعدادی گوی از گردونه به شماره و سپس شماره تلفنی رسید که برقراری ارتباط صاحب آن که بدون نام و مشخصات بود امکان پذیر نشد. در ادامه مراسم با اصرار بازیگران سریال خصوصا هادی کاظمی بارها با این شماره تماس گرفته شد اما نهایتا با در دسترس نبودن مشترک شماره دیگری قرعه کشی شد.

 

جایزه 10 میلیون تومانی مجموعه به شماره ای رسید که کودکی به تماس با آن پاسخ داد و باعث خنده حضار شد. کودک با اعلام اینکه پدرش در حمام است چندین بار موجبات خنده و شیرین زبانی های نویسندگان و بازیگران این مجموعه طنز را فراهم کرد. برنده این جایزه هم با عذرخواهی از مدیری به خاطر این اتفاق مدیری را به واکنش های طنزی وا داشت.

 

برزو ارجمند در مراسم قرعه کشی مجموعه ویلای من به کارگردانی مهران مدیری

 

در ادامه مراسم ویلای دوم دوباره قرعه کشی شد که با پاسخ دادن همسر شخص برنده مشخص شد وی برای کار در کشور نروژ به سر می برد!

 

تا پایان مراسم هم با اعلام اعداد اتفاقی از طرف عوامل مجموعه جوایز دیگر 9 مجموعه از کل مجموعه «ویلای من» قرعه کشی شد که نتایج آن در سایت این سریال شبکه خانگی اعلام خواهد شد.

 

گفتنی ست، در این مراسم کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، محسن قاضی مرادی، مهدی فقیه، عارف محمد زاده، هادی کاظمی، خشایار الوند، امیر مهدی ژوله، امیرکاوه آهنین جان و غلامرضا نیکخواه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.