دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰

نشست رسانه‌ای برنامه شبکه دو/

بازگشت عمو پورنگ در ماه رمضان/امیر محمد «ممنون» می‌شود

نشست خبری بازگشت دوباره عموپورنگ به شبکه دو

سینماپرس-گروه تلویزیون/ عمو پورنگ در ماه رمضان با برنامه «کتاب خانه» باز خواهد گشت. این برنامه یک شوی تلویزیونی است که سعی دارد فرهنگ کتابخوانی را در قالب برنامه ایی شاد القا کند

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینمای ایران، از اول یا دوم رمضان هر روز از ساعت 18 تا 19:30 برنامه «کتاب خانه عمو پورنگ» پخش خواهد شد. در این برنامه هر روز یک کتاب معرفی می شود و بچه ها کتاب های دوست داشتنی شان را با خود برای معرفی به برنامه می آوردند.

 

داریوش فرضیایی در نشست خبری گروه کودک و خردسال شبکه دو عنوان کرد: ما می خواستیم با تنوع و تفاوت نسبت به گذشته برگردیم. عمو پورنگ در این سیزده سال جا افتاده است. من سعی کردم با حفظ این شخصیت از حیطه  شخصیت عمو پورنگ عدول نکنم.

 

فرضیایی با اظهار علاقه به لوکیشن سری جدید عمو پورنگ اضافه کرد: لوکیشن کتابخانه بسیار برای من خوشایند است. من معمولا در برنامه هایم با پندهایی که می دهم سعی می کنم به بچه ها کارهای خوب را یاد بدهم و سوژه کتابخوانی دست من را برای این کار باز می گذارد. در این سری من می توانم به کتاب استناد کنم و خوشحالم که چند سال فعالیتم در قالب شخصیت عمو پورنگ با این برنامه نتیجه خواهد داد.

 

امیر سهیلی (بازیگر نقش سلطان)، در ادامه نشست پیرامون سری جدید عمو پورنگ اظهار کرد: در طرح به اولین چیزی که فکر می کنند موقعیت و رخداد است. موقعیت کتاب خانه حسن ها و معایبی در پی دارد. این موقعیت به لحاظ علمی تر شدن دست و پای ما را قدری می بندد ولی خوشحالم چون بچه های ما با شکل کتابخوانی آشنا نیستند و بک راند کتابخانه مثل یک پچ پچه این فرهنگ را در حافظه دیداری کودکان ثبت می کند.

 

از امیر محمد متقیان که نام کاراکتر جدیدش «ممنون» است به شوخی پرسیدند که شما ممنونید یا ما؟ و وی با لبخند خاص خود پاسخ داد: من ممنونم. امیرمحمد در رابطه با کاراکتر «ممنون» افزود: کاراکتر ممنون گویش خاصی دارد که چای دادن و نظافت کتابخانه را برعهدا دارد، در عین حال این کاراکتر فرد باسوادی است که به واسطه فعالیتش در کتابخانه همه کتاب ها را خوانده.

 

تهیه کننده برنامه عمو پورنگ در پاسخ به سوال خبرنگار سینما پرس درباره ی شکایت حمیدرضا صدری آهنگساز سری های گذشته عمو پورنگ به واسطه انتشار آلبوم موسیقی عمو پورنگ بدون اجازه وی، بیان کرد: حمیدرضا صدری در سال های اول با ما همکاری داشت. در حال حاضر هفت، هشت سالی از پایان همکاری ما می گذرد. ایشان درباره انتشار آلبوم عمو پورنگ دچار سوتفاهم شده اند، ساخته های ایشان متعلق به صدا و سیما است و صدا و سیما انحصار آن را به یک شرکت موسیقی فروخته است. این اختلاف حقوقی یک سو تفاهم است و حمیدرضا صدری باید بداند که سفارش دهنده صاحب اثر است.

 

 

انتهای پیام/ ع.ن/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.