یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷

شمقدری در مورد نتایج جلسه قانونی شدن صنوف خانه سینما:

عدم تمکین هیات مدیره به اساسنامه فعلی عهدشکنی است

گفتگوی اختصاصی با جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی کشور

سینماپرس-گروه سینما/رئیس سازمان سینمایی گفت: هیات مدیره خانه سینما در زمان بررسی اساسنامه تعهد داده است که به رأی نهایی هیات نظارت تمکین کند و نتیجه نهایی بررسی اساسنامه از سوی هیئت نظارت وزارت ارشاد را بپذیرد اگر غیر از این باشد نشانه عهدشکنی آن ها است.

جواد شمقدری؛ ریاست سازمان سینمایی در مورد نتلایج جلسه امروز عصر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: هیات مدیره خانه سینما متعهد است که به رأی نهایی هیات نظارت تمکین کند یعنی قرار شد هیئت مدیره خانه سینما نتیجه نهایی بررسی اساسنامه از سوی هیئت نظارت وزارت ارشاد را بپذیرد اگر غیر از این باشد نشانه عهدشکنی آن ها است.

 

وی افزود: در مفاد نامه ای که در رسانه ها منتشر شد و هشت بند داشت همه موارد مشخص است در مورد صنوف قانونی هم در همین مفاد اشاره شده 9 صنف قانونی که مورد تایید هیات مدیره خانه سینما قرار گرفته اند حضورشان در مجمع عمومی قطعی است. تنها سه صنف مورد قبول خانه سینما نیستند که قرار شد مجددا در میان آن ها انتخابات برگزار شود.

 

وی ادامه داد: براساس مفاد نامه در مورد دو صنف مدیران آموزشگاههای سینمایی و جلوه های ویژه بصری که در خانه سینما ثبت نام نکرده اند هم قرار شده در مجمع عمومی در مورد آن ها تصمیم گیری شود.

 

شمقدری در مورد روند بازگشایی خانه سینما تصریح کرد: دیدگاه ما در مفاد نامه مطرح شده و با اجرایی شدن مفاد خانه سینما بازگشایی می شود. خارج از این مفاد هیچ تصمیم یا سخنی را قبول نداریم.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.