شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

بر اساس فیلم نامه ای از مصطفی کیایی

صدای خروس در شبکه دو سیما طنین انداز می شود

سریال خروس

سینماپرس: گروه تلویزیون/ شبكه دو سیما از پخش سريال «خروس» در ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شبكه دو،‌ سريال «خروس» به تهيه كنندگي عليرضا ابراهيمي دليجاني و كارگرداني سعيد آقاخاني در 26 قسمت 30 دقيقه ایی از 19 تير، ساعت 21:45 ميهمان رمضاني خانه‌هاي ايراني مي‌شود.
 

«خروس» در ژانر كمدي ساخته شده و روايت جالبی از زندگی پدری است که دچار مشکل غيرمنتظره‌‌ای می‌شود، اين مشکل خانواده را به تکاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می‌کند تا چاره‌ای برای رفع اين مشکل بيانديشند. در نقشه بچه‌ها مغز متفکر يک خروس است.

 

 اين سريال به قلم مصطفی کيايی نگارش شده و امير معقولی و فرشيد احمدی تصويربرداری و صدابرداری اين پروژه را بر عهده دارند.

 

 تيترا‍ژ اين سريال نیز توسط سعيد آقاخانی و امير معقولی ساخته شده و محمد عليزاده از هنرمندان جوان و با استعداد کشور که صدای او را بارها در تيتراژ سریال‌های تلويزيونی و برنامه‌هايی مثل «کوله پشتی» و «ماه عسل» شنيده‌ايم،‌ ترانه آن را خوانده است.

 

اين سريال مضموني طنز با بازي حميد لولائی، جواد رضويان، يوسف تيموری، عليرضا درويش،  سپند امير سليمانی، مهسا کريم زاده، مليکا شريفی نيا، سيروس ميمنت، بهشاد شريفی، دانيال معصومی، حميد ليقوانی، عاطفه قربانی، کريم قربانی، عزت ا... مهر آوران، بيتا خردمند، اصغر حيدری، ساديا جلالی پور، ابراهيم شفيعی، داوود مقدادی، اکبر اکبری مبارکه و مرضيه صداريی روي آنتن مي‌رود.

 

انتهای پیام/ ع.ن - ب.ب 

.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.