جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

بابک زرین موسیقی «معمای شاه» را می نویسد

پشت صحنه سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی

سینما پرس- گروه هفت هنر/ بابک زرین از آهنگسازی موسیقی سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن موسیقی متن این سریال هستم.

بابک زرین آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: این کار دومین همکاری من با محمرضا ورزی بعد از فیلم تبریز در مه» است که در حال حاضر نوشتن موسیقی آن را شروع کرده ام.

 

وی افزود: خوانندگان کار مشخص شده اند؛ تیتراژ آغازین سریال با صدای امیر یل ارجمند تیتراژ پایانی سریال با صدای سالار عقیلی خواهد بود.

 

این آهنگساز تصریح کرد: هنوز ساخت موسیقی کار شروع نشده است.

 

گفتنی است؛ سریال تاریخی «معمای شاه» به تهیه‌کنندگی علی لدنی تولید می شود و قرار است در ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای، داستان زندگی محمد رضا پهلوی را در سه مرحله روایت ‌کند. مرحله اول از سال ۱۳۱۷ و همزمان با بازگشت او از سوییس آغاز و تا جدایی وی از ثریا ادامه می یابد. مرحله دوم و سوم نیز به نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق و در نهایت فرار وی از ایران خواهد پرداخت.

داریوش ارجمند، داریوش کاردان، احمد نجفی، امیر مهدی کیا، عبد الرضا اکبری، دکتر قطب الدین صادقی، گیتی ساعتچی، رضا فیا ضی، چنگیز وثوقی، سیامک اطلسی، چنگیز جلیلوند، ایرج سنجری، رهام مخدومی، وحید مشیری، دکتر محمد حوزه زاده،علی رامز، ژیلا سهرابی، امیر یل ارجمند، امیر دژاکام، رامین راستاد، سیروس اسنقی، بهروز بقائی، سعید امیر سلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیر سلیمانی، عباس شادروان، اصغر معینی صالح، شهرام قائدی، ولی الله مومنی، شهرام عبدلی، ومحمد مطیع از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

انتهای پیام/ص

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.