چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

خبر خوش کریستوفر نولان برای طرفداران «بتمن»

بتمن

سینما پرس- گروه سینما/ مجموعه کامل بلوری سه گانه «بتمن» به همراه 2 فیلم پشت صحنه و یک فیلم مصاحبه با چهره‌های برجسته هالیوودی در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) منتشر می‌شود.

به گزارش سینما پرس، مجموعه «سه گانه شوالیه تاریکی؛ نسخه مجموعه‌دارها» (The Dark Knight Trilogy: Ultimate Collectors’s Edition) که شامل نسخه بلوری سه فیلم سینمایی «شروع بتمن» (Batman Begins)، «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) و 2 فیلم پشت صحنه که تا به حال دیده نشده و یک فیلم مصاحبه با چهره‌‌های برجسته هالیوودی مانند گیلرمو دل تورو، دامون لیندلوف، مایکل مان، ریچارد روپر و زک اسنایدر می‌شود، در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) پاییز سال جاری منتشر می‌شود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، این مجموعه که در مجموع شامل 6 دیسک و چند کتابچه توضیحات و تصاویر است ارزشی به قیمت 99.97 دلار دارد.

 

بتمن

نخستین نسخه از سه گانه «بتمن» به کارگردانی کریستوفر نولان با اکران در تاریخ 2005 میلادی توانست فروشی برابر با 374 میلیون دلار را برای خود رقم بزند. قسمت دوم این مجموعه آثار اکشن نیز با اکران در سال 2008 میلادی فروشی برابر با یک میلیارد و 4 میلیون دلار را کسب کرد. همچنین سومین قسمت از این آثار دنباله دار نیز در سال 2012 میلادی اکران شد و به فروشی جهانی یک میلیارد و 84 میلیون دلار دست یافت.

 

کریستن بیل در این آثار در نقش «بتمن» ایفای نقش کرده است و گیلیان مورفی (مترسک)، هیت لجر (جوکر) و تام هاردی (بین) به ترتیب در نقش شخصیت‌های منفی این سه گانه بازی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/ ع م-ب.ب

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.