چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲

روایت کورش تهامی از بازی در اولین نقش کمدی:

این نقش بر زندگی شخصی ام تاثیر گذاشته است

کوروش تهامی در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس-گروه سینما/ کوروش تهامی درباره بازی در اولین نقش کمدی اش گفت:این نقش آنقدر برایم جذاب بوده که در طول شبانه روز به آن فکر می کنم و مدام با آن مشغول هستم. بعضی از رفتارش چنان بر من تاثیر گذاشته که در زندگی شخصی ام هم مثل نقشم رفتار می کنم.

 

کوروش تهامی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس درباره فعالیت های امروزش گفت: هم اکنون مشغول بازی در سریال «عصر پاییزی» به کارگردانی آقای اصغر نعیمی هستم که فکر می کنم برای پخش از شبکه اول سیما اواخر تابستان یا اوایل پاییز امده می شود. یک سرایل 50 قسمتی ست که مناسبتی هم نیست!

 

وی ادامه داد: کار اجتماعی ست و برای اولین بار است که در این حجم و اثر به این بلندی کمدی کار می شود و فکر می کنم از این نظر متفاوت باشد.

 

تهامی درباره نقش خود در این سریال توضیح داد: نقش من نقش «رفیع» جوانی ست که فوق لیسانس مکانیک دارد و چیزی اختراع کرده که می خواهد به تولید انبوه برساند و باعث کارآفرینی شود اما به مشکل و سوء تفاهم برمی خورد که این آدم را درگیر خودش می کند.

 

وی درباره کار طنز گفت: همه تلاشمان این است که موقعیت کمدی را به وجود آوریم. من زیاد با طنز کلامی موافق نیستم و بیشتر به طنز موقعیت اعتقاد دارم. چون طنز کلامی مخصوص جغرافیایی خاصی ست اما طنز موقعیت پا را فراتر از این عرصه می گذارد.

 

کوروش تهامی

بازیگر «به رنگ ارغوان» درباره شرایط بازی کمدی توضیح داد: من پیش از این در یک کار در شبکه ویدیویی کار طنز را تجربه کرده بودم اما همه تلاشم این است که در این کار هم متفاوت حاضر شوم و هم کار خوبی از کار دربیاید.

 

وی ادامه داد: تصور بازی در یک نقش طنز هم برایخودم عجیب است و هم برای دیگران غافلگیرکننده است. خودم هم در ابتدا شک داشتم اما بعد از خواندن فیلمنامه کار انقدر نقش را جذاب و وسوسه کننده دیدم که بازی در آن را قبول کردم.

 

بازیگر «دل بی قرار» درباره همذات پنداری با نقش توضح داد: این نقش آنقدر برایم جذاب بوده که در طول شبانه روز به آن فکر می کنم و مدام با آن مشغول هستم. بعضی از رفتارش چنان بر من تاثیر گذاشته که در زندگی شخصی ام هم مثل نقشم رفتار می کنم و نوع رفتارش را نمی توانم از رفتار روزمره ام جدا کنم.

 

کوروش تهامی در نشست فیلم بی خداحافظ در سی امین جشنواره فیلم فجر

وی در پایان تاکید کرد: با اینکه پیش از این تجربه کمرنگی از طنز داشتم اما این کار اولین کار طنز جدی و متفاوت ترین نقشی ست که تا به حال بازی داشته ام.

 

 گفتنی ست، داستان سریال «عصر پاییزی» که با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی ساخته می شود  مربوط به سه جوان است که در خانه ای مجردی در تهران به سر می برند و برای تامین زندگی و البته به دست آوردن زندگی بهتر تلاش خستگی ناپذیری را آغاز کرده اند.

 

بازیگران عصر پاییزی عبارتند از: کورش تهامی در نقش رفیع، امیرحسین صدیق در نقش محسن، علی سلیمانی در نقش کیوان اکبری آزاد، نسرین مقانلو در نقش مهشید، محمدرضا شریفی نیا در نقش عطا،  سپیده خداوردی در نقش لیلا  ، سعید پیردوست در نقش مدیر کارخانه

 

عوامل پشت دوربین : تصویر بردار: سیروس عبدلی، صدابردار: هادی معنوی ، گریم ک امیمان امیدواری ، صحنه : علی شایان فر، لباس: مریم رحمانی، نویسنده علی میرمیرانی سمانه نامدار ، آزاده محسنی ، عکاس: لیلا خوش کنار / مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی : منصور وثوقی

 

خاطرنشان می سازد، «عصر پاییزی» به تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی برای پخش در سال 92 از این شبکه تولید می شود.

 

انتهای پیام/ع/-ب.ب

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.