شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

دو سریال جدید فریدون جیرانی برای شبکه یک سیما/

مجری سابق هفت از «فصل بی پروایی» به «خانه امن» رسید

فریدون جیرانی کارگردان در پشت صحنه فیلم سینمایی «من مادر هستم»

سینماپرس-گروه تلویزیون/ فریدون جیرانی مجری سابق برنامه «هفت» هنگام رفتن خود از این برنامه عنوان کرد که به دلیل ساخت سریالی با نام «فصل بی پروایی» اجرای برنامه «هفت» را واگذار می کند، پس از گذشت یک سال از رفتن پر حاشیه فریدون جیرانی از برنامه «هفت» به تازگی خبر پیش تولید این سریال داده شده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینمای ایران، فریدون جیرانی اوایل دهه 80 قصد داشت با موضوع منافقین سریالی به نام «مارال» بسازد که به دلیل حاشیه ها و حرف و حدیث های فراوان، این سریال هرگز جلوی دوربین نرفت. این روزها جیرانی مشغول پیش تولید سریالی با همین مضمون به نام «فصل بی پروایی» است که مشخص نیست سریالی جدید است یا در ادامه همان مضمون ساخته می شود.

 

فریدون جیرانی که این روزها مشغول نگارش سریال «خانه امن» برای ایام دهه فجر است در باره کار اخیر خود اضافه کرد: «بازنویسی فیلمنامه «فصل بی پروایی» تمام شده است و ما احتمالا این سریال را بهمن ماه کلید می زنیم. هنوز هیچ بازیگری برای «فصل بی پروایی» تعیین نشده و همه عوامل بعد از مشخص شدن تاریخ تولید آن انتخاب می شوند.

 

وی در ادامه افزود: داستان سریال «فصل بی پروایی» مربوط به دوران پهلوی و اوایل انقلاب است؛ به همین دلیل باز سازی فضا و خانه و لباس متناسب آن زمان از مقدمات تولید است. لوکیشن های این سریال نیز در شهرهای مختلفی مانند قزوین، ساوه و حومه تهران خواهد بود تا بینندگان شبکه یک هرچه بهتر در حال و هوای دوران قبل از انقلاب قرار گیرند.

 

«فصل بی پروایی» سریالی است که مضمونی تاریخی دارد و مبارزات گروه ها و جریانات اسلامی دوران انقلاب را به زبان قصه روایت می کند، پیگیری سرنوشت این گروه ها پس از پیروزی و همچنین فراز و فرودها، مشکلات و ماجراهایی که برای هریک از اعضای گروه طی سالیان مبارزه شان با رژیم طاغوت روی می دهد، داستان های این سریال ۲۸ قسمتی را می سازد.

 

به گفته جیرانی سید کمال طباطبایی که این روزها تهیه کنندگی سریال «بچه های نسبتا بد» را در دست دارد، تهیه کننده «فصل بی پروایی» است .

 

انتهای پیام/ن/ب/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.