چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

«بهنام تشکر» با «سیستم گرون هلم» کوشک جلالی به صحنه می‌رود

بهنام تشکر در  نشست سریال ساختمان پزشکان در خبرگزاری سینما

سینما پرس- گروه هفت هنر/ بهنام تشکر از احتمال حضور خود در نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی خبرداد.

بهنام تشکر در گفت و گو با خبرنگارسینما پرس، در مورد فعالیت های خود در حوزه تئاتر بیان کرد: در حال حاضر مشغول خواندن متن نمایشنامه ای به نام «سیستم گرون هلم» هستم که قرار است به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی به روی صحنه برود، این نمایشنامه از نوشته های جودی گالچران نویسنده اسپانیایی است.

 

وی ادامه داد: «گرون هلم» یک سیستم برای جذب نیرو در شرکت ها است که امروزه در اروپا و امریکا خیلی مد شده است، این نمایشنامه هم که بر اساس همین سیستم به نگارش در آمده است از شاهکارهای ادبی اروپا است که تا کنون جوایز زیادی را هم دریافت کرده است و برای اولین بار در ایران به روی صحنه می رود.

 

تشکر تصریح کرد: این نمایش در نیمه دوم سال جاری و در ماه آبان در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود، البته هنوز در مورد بازیگران دیگر این نمایش صحبتی نشده است اما احتمالا اشکان صادقی و رضا مولایی نیز در این نمایش حضور خواهند داشت.

 

این بازیگر همچنین از احتمال حضور خود در نمایش «دختر یانکی» به کارگردانی بهرام تشکر خبر داد و در این رابطه بیان کرد: این نمایشنامه نوشته نیل سایمون است که سالها پیش آن را نمایشنامه خوانی کردیم و امسال نیز قرار است که آن را به صحنه ببریم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.