سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

میکائیل شهرستانی سال آینده «در پوست شیر» می‌رود

میکائیل شهرستانی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کارگردان تئاتر از به تآخیر افتادن اجرای نمایش «در پوست شیر» به سال آینده خبر داد و از این موضوع ابراز گلایه کرد.

میکائیل شهرستانی در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس اظهار داشت: مدتی بود که در پی فراهم کردن مقدمات اجرای نمایش «در پوست شیر» با گروهی از دانشجویانم در مجموعه تئاتر شهر بودم و قرار بود که این نمایش را تابستان به صحنه ببرم اما دوستان  اجرای این نمایش را با گفتن این مسئله که تا پایان سال جاری تمام سالن ها پر است، به سال آینده مؤکول کردند.

 

وی ادامه داد: در نظر دارم یادداشتی را در رابطه با اجرای این نمایش و وضعیت نمایش و کارگردان هایی مشابه خودم را توضیح داده و آن را در اختیار رسانه ها قرار بدهم.

 

شهرستانی که سال گذشته نمایش «شاعر» را با دانشجویانش به صحنه برده بود، اعلام کرد: وضعیت سالن های تئاتر ناگوار است و باید به فکر تجهیز و تأسیس سالن های جدیدی بود زیرا این تعداد سالن پاسخ گوی نیاز هنرمندان نیست.

 

این هنرمند پیش از این در یکی از مصاحبه هایش با سینما پرس با ابراز گلایه از وضعیت اقتصادی و نوع دستمزدها در تئاتر بیان کرده بود: مرکز هنرهای نمایشی لاقل برای من هنوز این امکان را فراهم نکرده است که در سمت کارگردان قرار داد درستی ببندد تا من بتوانم به پشتوانه این قرار داد با هنرمندان برجسته و حرفه ای تئاتر نمایشی را به روی صحنه ببرم هنگامی که زمان آن فرا رسید که من هم مانند خیلی از افرادی که نیمی از سابقه فعالیت حرفه ای من در حوزه تئاتر را دارند با طیب خاطر کار کنم، آن موقع من هم با هنرمندان حرفه ای نمایشی را به صحنه می برم.

 

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.