یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

سرتیپی به سینماپرس خبر داد:

پوستر «گذشته» رونمایی نشده، نظرات منتقدان را به این شکل طراحی کردیم

پوستر فیلم گذشته

سینماپرس-گروه سینما/سرتیپی گفت: نخستین تبلیغات فیلم گذشته با انعکاس نظرات منتقدان در مورد این فیلم در شکل پوستر منتشر شد و پوستر هنوز رونمایی نشده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، نخستین برنامه های فیلم سینمایی «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی برای نخستین بار با انتشار نظرات منتقدان فرانسوی شکل پوستر منتشر شد.

 

علی سرتیپی در مورد این شیوه تبلیغات فیلکم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: چیزی که برای تبلیغات منتشر کردیم به هیچ وجه پوستر فیلم نیست و پوستر هنوز رونمایی نشده است این چیزی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته است منعکس کننده نظرات منتقدان فرانسوی است و اگر در ایران مورد استفاده قرار بگیرد به عنوان استند فیلم خواهد بود.

 

وی در مورد قطعیت اکران فیلم در روز اعلام شده اضافه کرد: فیلم «گذشته» قطعا چهارشنبه این هفته اکران می شود و ما در حال بررسی برای یک اکران ویژه خبرنگاران و اهالی رسانه هستیم.

 

پوستر فیلم گذشته

بازیگران فیلم «گذشته» علاوه‌بر «برنیس بژو» (بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار و برگزیده کن) و همچنین «طاهر رحیم» (برنده جایزه سزار)، بازیگران دیگری چون «علی مصفا»، «پائولین بورلت»، بازیگر بلژیکی فیلم معروف «زندگی صورتی»، «الیس آگویس»، «ژان جستین»، «سابرینا وازانی» و«بابک کریمی» هستند که فیلمبرداری این کار را محمود کلاری برعهده داشته است.

گفتنی ست، در فیلم سینمایی «گذشته» احمد (علی مصفا) پس از اختلاف طولانی با همسرش ماری (برنیس بژو) وی را رها کرده و به ایران برمی‌گردد و همسرش با مردی فرانسوی به نام سمیر (طاهر رحیم) آشنا می‌شود و آن مرد وارد زندگی‌اش می‌شود. در همین حال است که او به شوهرش در ایران نامه می‌نویسد و از او تقاضای طلاق می‌کند. مرد به فرانسه برمی‌گردد و فردی جدید را در خانه‌اش با دو بچه‌اش می‌بیند و داستان ادامه می یابد.

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.