سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

سینماداران با وجود تحریم حوزه هنری به «برف روی کاج ها» رای دادند

عوامل فیلم برف روی کاج ها

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» با وجود تحریم حوزه هنری در یک هفته ای که سینماداران در انتخاب فیلم مختار بودند رتبه اول را به لحاظ سالن های نمایش کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شورای صنفی نمایش در جلسه هفته گذشته خود در تاریخ 13 خرداد ماه اعلام کرد به دلیل تاخیر در صدور پروانه نمایش فیلم ها سینماها به مدت یک هفته می توانند از میان فیلم های اکرانی فیلمی برای نمایش انتخاب کنند.

 

بررسی در میان سینماها انجام دادیم تا متوجه شویم کدام فیلم بیشتر از سوی سینمادارها انتخاب شده و کدام فیلم اقبال کمتری داشته است.

 

فیلم های «برف روی کاج ها»، «رسوایی»، «تهران 1500» و «حوض نقاشی» چهار فیلمی بودند که سینمادارها می توانستند از میان آن ها دست به انتخاب بزنند.

 

در میان این چهار فیلم «برف روی کاج ها» به کارگردانی پیمان معادی با در دست داشتن 11 سالن مقام اول را کسب کرده و فیلم «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی با در اختیار داشتن 9 سالن رتبه دوم را به دست آورد.

 

«تهران 1500» به کارگردانی بهرام عظیمی به عنوان اولین انیمیشن سینمایی کمتر از سه فیلم دیگر مورد توجه سینمادارها قرار گرفته و تنها دو سینما در این یک هفته در اختیار داشته است.

 

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری هم که فیلم مورد تایید حوزه هنری است با در اختیار داشتن 5 سالن رتبه سوم را در میان سینماداران دارد.

 

فیلم «برف روی کاج ها» در مدت یک هفته آزادی سینماها برای انتخاب فیلم در سینماهای قلهک، فرهنگ، عصر جدید، اریکه ایرانیان، برج میلاد، پردیس زندگی، پردیس ملت، ایران، ماندانا، اشراق و مرکزی اکران شد.

 

قدس، بهمن، ماندانا، مرکزی، ایران، جوان، پردیس ملت و زندگی سینماهایی هستند که فیلم «رسوایی» را نمایش می دهند.

 

«تهران 1500» در سینماهای فلسطین و مرکزی 4-5 اکران می شود. «حوض نقاشی» هم سینماهای پردیس آزادی، ملت، زندگی، سپیده و موزه سینما را در اختیار دارد.

 

گفتنی است از فردا -22 خرداد ماه- فیلم های جدید جایگزین این چهار فیلمی که اقبال بیشتری برای روی پرده ماندن داشتند، می شوند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.